تکرارر//

محمودی: باشگاه‌ها باید خصوصی شوند تا هزینه‌ها پایین بیاید

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها و قانونمندی قیمت‌ها خصوصی شدن تیم‌ها است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشکل ساختاری در باشگاه‌های ما بسیار به چشم می‌خورد. تعیین کردن سقف قرارداد برای بازیکنان و تعیین بودجه برای تیم‌ها یکی از روش‌هایی بود که اصلاً قابل قبول نبود و همه به مشکل برخوردند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: هر سال توقع بازیکنان نسبت به تورم بالا می‌رود و تیم‌ها باید جوابگو باشند و با این حساب نظم به هم می‌ریزد و این باعث شکسته‌شدن قوانین و در نهایت باعث مشکلاتی از جمله بالا و پایین شدن قیمت‌ها بدون حساب و کتاب، اعتراض برخی بازیکنان، ضایع شدن حق بسیاری از بازیکنان و غیره می‌شود.

وی درباره راه‌حل قراردادها اظهار داشت: بهترین راه برای از بین رفتن تورم، خصوصی شدن باشگاه‌هاست و اینکه زیر نظر دولت نباشند. این کار باعث می‌شود که هزینه‌های تیم‌ها پایین‌تر بیاید به خاطر اینکه از جیب خودشان خرج می‌شود و حساب و کتاب دقیق‌تری خواهد داشت.

محمودی خاطرنشان کرد: تعداد بازیکنان ورودی به تیم‌ها از 21 نفر به 18 نفر کاهش یافت و این کار بیشتر برای کاهش هزینه‌ها بود اما راه‌حل خوبی نبود، اگر فدراسیون قانونی مبنی بر این که باشگاه‌ها هر سال 4 یا 5 بازیکن از تیم‌های امید و از آکادمی‌ها بگیرند از بهترین راه‌ها است که برای آینده فوتبال هم لازم و هم مفید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار