رای الیوم:

باید از قهرمانی‌های حماس و جهاد اسلامی قدردانی شود

رای الیوم نوشت باید از قهرمانی های حماس و جهاد اسلامی در جنگ کنونی غزه حمایت کنیم و به جای رویارویی با آنها در کنارشان بایستیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در مقاله ای به قلم "سعد ناجی" نوشت: در مقابل برخی توهمات برخی گروه‌‌های افراطی، سازمان هایی مانند جهاد اسلامی، حماس و حزب الله قرار دارند که حقیقتا اسلامی هستند و در برابر دشمن صهیونیستی می‌ایستند و از سلاح و امکانات خود بر ضد آن استفاده می‌کنند. حماس را شهروندان فلسطینی انتخاب کردند و حزب الله با وجود چالش هایی که لبنان با آنها روبروست، همچنان به دمکراسی پایبند است. باید از قهرمانی های امروز حماس و جهاد اسلامی در غزه، حمایت کنیم. همین برای ما افتخار است که با وجود شهیدان بسیار، مقاومت به مبارزه خود ادامه می‌دهد و رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشند. درست است که خسارت های انسانی زیادی به غزه وارد آمده است اما ارزشش را دارد. 

در پایان این مقاله آمده است: متاسفانه، برخی طرف ها اقدامات گروه های افراطی را تایید و توجیه می‌کنند و اگر این کوری فرقه ای ادامه یابد، روزهای سیاهی در انتظار امت اسلام خواهد بود. بعد از جنایت هایی که گروه های افراطی مرتکب شده اند آیا بهتر نیست طرفداران آنها به قهرمانی های مقاومت شریف در غزه افتخار کنند و در برابر شجاعت های از روی احترام سر خم کنند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار