تدوین بسته مهارتی ویژه زنان با همکاری بهزیستی، کمیته امداد، وزارت کشور

مشاور امور زنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در تهیه بسته مهارتی ویژه زنان خانه دار سازمان بهزیستی، کمیته امداد و وزارت کشور همکاری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محبوبه رنجبر مشاور امور زنان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص بحث آموزش‌های مهارتی ویژه زنان در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: موضوع آموزش‌های مهارتی ویژه زنان در سند مهارت و فناوری‌های تحت عنوان سیاست توانمند سازی زنان از طریق آموزش‌های مهارتی مطرح شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که توانمند سازی به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه است تصریح کرد: در راستای دستیابی به شاخص‌های توسعه توانمندسازی زنان همواره به عنوان نیمی از ارکان مهم جامعه از سوی سازمان مورد توجه بوده است که در این خصوص و به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشگاه‌های مهارتی ویژه زنان در هفته گذشته نشستی با معاون امور زنان در خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

وی افزود: طی این نشست موارد مختلفی در زمینه همکاری دو مجموعه مطرح و مقرر شد ، این معاونت به عنوان نهاد بالادستی هماهنگی‌های مقتضی را با دستگاه‌های مرتبط داشته باشد تا بتوانیم برنامه‌‌هایمان را در مورد جوامع هدف‌مان به مرحله اجرا در آوریم.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: هم چنین مقرر است تفاهم نامه‌ای میان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با معاونت امور زنان ریاست جمهوری با موضوع بسته مهارتی ویژه زنان خانه‌دار منعقد شود. و در آن تمام مباحث مرتبط از  جمله بحث بیمه و سایر موارد مد نظر قرار گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار