مفتی سعودی اذعان کرد:

جوانان سعودی‌ها در کشورهای درگیر جنگ یکدیگر را می‌کشند!

یک مفتی سعودی اذعان کرد جوانان سعودی در کشور‌های درگیر جنگ و فتنه دچار اختلاف می شوند و یکدیگر را می‌کشند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "الاقتصادیه"، "عبدالعزیز آل الشیخ" گفت: این جوانان به همراه یکدیگر از عربستان سعودی خارج می‌شوند، ولی در مناطق جنگ و فتنه دچار اختلاف می شوند.

وی افزود: جوانان سعودی در کشورهای درگیر جنگ، به گروه‌های انحرافی ملحق می‌شوند، که این گروه‌ها جوانان را می‌فروشند، و آنان هم با یکدیگر می جنگند.

آل الشیخ خاطرنشان کرد: اوضاع به گونه‌ای شده است که جوانان عربستانی در این کشورها به بازارها برده می‌شوند، و مانند برده فروخته می‌شوند.

مفتی کل عربستان که مانند دیگر مسئولان این کشور تا کنون هیچگونه حمایتی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام نداده است، با ادعای این که جوانان عربستانی برای حمایت از مردم سوریه به این کشور می روند، گفت: وقتی یک مسلمان دچار مشکل می شود، بدون شک همه ما احساس درد و رنج می کنیم؛ ولی این درد و رنج ما باید حد و مرزی داشته باشد و نباید کاری را برخلاف شرع انجام دهیم و یا اینکه به اماکن دیگر برویم. باید درباره کارهایمان بصیرت داشته باشیم.

درحالیکه طبق اذعان کارشناسان عربستانی، مسائل مطرح شده در خطبه‌ها و سخنان بیشتر مبلغان سعودی همواره تحریک آمیز و فتنه انگیزانه بوده است؛ مفتی کل عربستان اظهار داشت: علما، خطبا، قضات و معلمان باید حق را تبلیغ کنند و به مردم درباره  شر و دام‌های خبیث دشمنان برای فریب جوانان، هشدار دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار