تازه‌های فناوری؛

ال‌جی از نسخه کوچک‌تر جی 3 رونمایی کرد

طبق استراتژی که از بعضی تولید کنندگان تلفن همراه برای تثبیت مدل تولید شده می‌بینیم این شرکت هم، با تولید نسخه کوچک تر جی 3 پرچمدار کوچکتر خود را معرفی کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می دانید مدت زیادی نیست که از معرفی پرچمدار جدید ال جی می گذرد دستگاهی که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند دری برای پیشرفت این شرکت باشد. اما طبق استراتژی  که از بعضی تولید کنندگان تلفن همراه برای تثبیت مدل تولید شده می بینیم این شرکت هم، با تولید نسخه کوچکتر جی 3 پرچمدار کوچکتر خود را معرفی کرد.


گوشی هوشمند جدید که LG G3 A نامیده شده از لحاظ  مشخصات فنی نیز به پیشرفتگی پرچمدار G3 نیست و دارای پردازنده ضعیف تر اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس 2.2 و صفحه نمایش 5.2 اینچی  FULL HD با رزولویشن 1080 × 1920 می باشد. دوربین این تازه وارد ال جی مانند نسخه اصلی از 13 مگاپیکسل برای دوربین جلو و 2.1 مگاپیکسل برای دوربین عقب با همان سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره می برد و سایر مشخصات این گوشی تغییر چندانی نداشته است. ضمنا G3 A از این ماه در کره‌ی جنوبی توسط اپراتور SK Telecom که بزرگترین اپراتور این کشور است عرضه خواهد شد.

گزارش از :پریسا کابلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار