خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حکم صادقیان به دستمان برسد اقدام خواهیم کرد/ سیاسی بیشترین حمایت را از رحیمی می‌کند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتراض به حکم محرومیت سه ماهه صادقیان گفت: حکم به باشگاه هنوز ابلاغ نشده تا ما اقدامی در جهت کاهش محرومیت انجام دهیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در ابتدا باید حکم محرومیت صادقیان را ببینیم و بعد حکم را با رفتار صادقیان انطباق بدهیم تا اقدام لازم در جهت کاهش محرومیت صادقیان انجام دهیم.

خواجه‌وند درباره تلاش باشگاه پرسپولیس که حرکت صادقیان را با رفتار جاسم کرار برای کاهش محرومیت تطبیق دهند، گفت: ما به دنبال مقایسه رفتار این دو بازیکن نیستیم. ما می‌خواهیم محرومیت سه ماهه صادقیان را با رفتارش تطبیق دهیم و اگر امکانش باشد نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنیم.

وی درباره جلسه اضطراری هیأت مدیره نسبت به نتایج ضعیف پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه دیروز با رحیمی تأکید کردیم که هیأت مدیره چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد تا پرسپولیس از این شرایط نامناسب خارج شود.

خواجه‌وند درباره تلاش هیأت مدیره در جلسه دیروز برای برکناری رحیمی گفت: این موضوع صحت ندارد. بیشتر صحبت‌های مطرح شده در جلسه دیروز حمایت از رحیمی بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص تذکر به سیاسی برای کمتر مصاحبه کردن با رسانه‌ها بیان کرد: این موضوع در جلسه دیروز مطرح نشد. همچنین اعضای هیأت مدیره هر وقت ضرورت ببینند با رسانه‌ها صحبت می‌کنند و سعی برای صحبت کردن ندارند.

وی درباره اختلاف اعضای هیئت مدیره با رحیمی تصریح کرد: به طور حتم اعضای هیأت مدیره یک حرف را با هم تکرار نمی‌کنند و اختلاف نظر با یکدیگر دارند اما از اقدامات رحیمی حمایت می‌کنند.

همچنین سیاسی رئیس هیأت مدیره بیشترین حمایت را در جلسات از رحیمی می‌کند.
 
وی درباره وضعیت ماهینی بیان کرد: وکیل ماهینی پیگیر موضوع کارت پایان خدمت این بازیکن است و به هر حال باید دید حکم مراجع ذی‌صلاح در مورد ماهینی به چه صورت است تا باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در مورد وضعیت مهرداد پولادی بیان کرد: پولادی قرارداد با باشگاه دارد و بازیکن پرسپولیس است. اگر این بازیکن بخواهد به تیم اروپایی بپیوندد باید از باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه بگیرد.

خواجه‌وند در مورد وضعیت حضور مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی در تیم پرسپولیس گفت: به هر حال ما منتظر این مدافع هستیم اما تا الان این بازیکن به ایران نیامده است. ما هم نمی‌توانیم بیش از حد منتظر این بازیکن باشیم و اگر طی چند روز آینده به ایران نیامد آن وقت فکر اساسی خواهیم کرد.

وی درباره جذب کاپیتان جوان آرسنال بیان کرد: این موضوع را نشنیدم اما چند بازیکن خارجی مدنظر کادر فنی بوده و مذاکراتی هم با برخی از آنها شده است.

خواجه‌وند در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس به آل اشپورت اسپانسر قبلی این تیم گفت: در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص ندیدم تا آن را رسیدگی کنم.

خواجه‌وند در پایان درباره نقد شدن چک میلیاردی اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر 20 میلیارد تومان را داده و مابقی هم موعدش فرا برسد پرداخت می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صادقیان ، رحیمی ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
50 تا بازیکن دیگه هم بگیرید هیچ فایده ای نداره چون مربی باید بتونه از بازیکن بازی بگیره که دایی فهم و مدیریت این کار را نداره.چنانکه سال گذشته با آن همه ستاره نتونست کاری کنه.امسال هم نمیتونه چون 1. مربی بادانشی نیست2. حاشیه زیاد دارد 3.تمرکز ندارد 4. دنبال پول و تجارت هست.
آخرین اخبار