معاون گردشگری شهر تهران مطرح کرد

خلق فرصت‌ها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

معاون گردشگری گفت: یکی از مهمترین رویکردهای صنعت گردشگری خلق فرصت‌ها در برگزاری نمایشگاه‌ها است که باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرتضی رحمانی‌موحد در مراسم رونمایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: یکی از مهمترین رویکردهای صنعت گردشگری خلق فرصت‌ها در برگزاری نمایشگاهها است.

وی در ادامه افزود: باید برگزاری نمایشگاهها  ساماندهی شود و همچنین تلاش‌هایی برای جهت دهی گردشگران به جاذبه‌های کشور صورت گیرد.

رحمانی بیان کرد: کشور باید از فرصت‌هایی که در نمایشگاهها وجود دارد برای معرفی امکانات و جاذبه‌های گردشگری استفاده کند تا در منطقه از موقعیت مناسبی برخوردار شود.

معاون گردشگری در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: برای برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تمامی معیارهایی را که برای یک نمایشگاه خوب است و همچنین گروهی را برای بررسی موضوعات مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه استفاده بهینه از منابع، ایجاد حضور فراتر بخش خصوصی و پرداختن به جذابیت ها و موقعیت کشور مورد ارزیابی قرار گرفته‌ است.

رحمانی در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه تاکید کرد: برای انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه بررسی‌های مختلفی صورت گرفته است تا کمترین تداخل با سایر نمایشگاههای داخلی، منطقه‌‌ای و بین المللی داشته باشد.

معاون گردشگری شهر تهران را به عنوان نماد این نمایشگاه معرفی کرد و تصریح کرد: سیاست گذاریهای سازمان، به صورتی بوده که برای معرف نمایشگاه نمادی را انتخاب کند که در سراسر کشور شناخته شده باشد و شهر تهران به عنوان نماد و همچنین مکان برگزاری نمایشگاه انتخاب شده است.

وی موضوعات برگزاری نمایشگاه را در 3 بخش عمده دانست و گفت: گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک و بازاریابی از موضوعات مهم در صنعت گردشگری است که این نمایشگاه با محوریت این 3 موضوع تشکیل شده است.

رحمانی در پایان تشکل‌ها و فعالان باید این نمایشگاه‌ را ازآن خودشان بدانند و مسئولیت را به عهده بگیرند تا با کار و تلاش به نمایشگاه محوریت ببخشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماشگاه ، گردشگری ، رحمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار