پخش خلاصه سریال "بیداری" از شبکه سه سیما

خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی "بیداری" به نویسندگی و کارگردانی بهرام عظیم پور در دو قسمت 90دقیقه ای از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی بیداری به نویسندگی و کارگردانی بهرام عظیم پور در دو قسمت 90 دقیقه ای از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سریال بیداری محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما دارای 20 قسمت 45 دقیقه ای است که به تهیه کنندگی حسین آقا هرندی و علی پور کیانی سال 86 از شبکه سه سیما به پخش رسید.

سریال بیداری روایت زندگی ترنگ و سینا دختر و پسری جوان از دو خواستگاه اجتماعی مختلف هستند. آنها ازدواج می‌کنند. اما سینا براثر بیماری می‌میرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما خواهر سینا که خود بچه دار نمیشود مخالفت می‌کند و قرار میشود ترنگ ، بچه را پس از بدنیا آمدن به خواهر سینا بسپارد. اما زمانی که بچه بدنیا می آید، مهر او چنان به دل ترنگ می افتد که قادر به لحظه ای جدایی از او نیست و ...

پرویز پورحسینی ، مهتاج نجومی ، اکرم محمدی ، یکتاناصر ،شبنم قلی خانی ، مهدی پاکدل ، امیر آقائی، آتیلا پسیانی ، الهام پاوه نژاد،فریبا کامران ،بهناز جعفری ، هومن برق نورد ، امیر دلاوری و... گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه قرار است در قالب دو تله فیلم 90دقیقه ای ، پنجشنبه 30مرداد ساعت 20:30 و جمعه 31 مرداد ساعت 15:45 روانه آنتن شبکه سه شود.


سایر عوامل تولید عبارتند از :

نور و تصویر: مصطفی احمدیان ،تدوین:حسین غضنفری، موسیقی: پوریا پور امین، صدابردار:ناصر شکوهی نیا

صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح چهره پردازی: محمد قومی، صدا گذاری ومیکس:آرش اسحاقی

تیتراژ: هومن قدرت نما، مدیر تولید: محمد حسین شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یوسف روحانی

منشی صحنه: ندا قائدی مقامی، عکاس: علی زارع


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار