حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی رهبری برای ما "حجت" است/ تصمیم‌گیری‌های قاطع آیت‌الله در برخورد با تخلفات

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری برای ما حجت است، چرا که مواضع آیت‌الله مواضع امام و رهبری است و این مهم در تصمیم‌گیری‌های قاطع، عادلانه، منطقی و واقع‌بینانه وی در برخورد با تخلفات مشهود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم آیت‌الله آملی لاریجانی برای یک دوره دیگر به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: در دوره‌‌ای که بنده در کمیسیون حقوقی و قضایی حضور داشتم شاهد تعامل قوی قوه قضاییه با مجلس بودم که در دوره تصدی‌ آیت‌الله آملی لاریجانی بر دستگاه قضا این تعامل افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا با تجاربی که از دوره اول ریاست خود به دست آورده قطعا با قاطعیت و علم بیشتری در دوره جدید ظاهر خواهد شد، چرا که در برخورد با چالش‌های دستگاه قضا و فراز و نشیب‌های آن اطلاعات و تجارب کافی را دارد.

حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: تایید آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری برای ما حجت است، چرا که مواضع آیت‌الله مواضع امام و رهبری است و این مهم در تصمیم‌گیری های قاطع، عادلانه، منطقی و واقع‌بینانه وی در برخورد با تخلفات مشهود است.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه امید نهایی مردم است و لذا سالم سازی این دستگاه اهمیت بسزایی دارد، بنابراین باید تلاش شود محورها و مسائلی که رهبری بر آن تاکید داشتند مورد غفلت قرار نگیرد و با اختصاص بودجه لازم و تامین نیروی مناسب در جهت حل مشکلات دستگاه قضا که از مهمترین آن جمله اطاله دادرسی است، برآمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار