پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عملکرد موفق آیت‌الله آملی لاریجانی در اصلاح نظام قضا/ مواضع روشن و صریح آیت‌الله در مسائل ملی و بین‌المللی

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تاکید بر نگاه فقیهانه آیت‌الله آملی لاریجانی دنسبت به مسائل قضایی، گفت: مواضع روشن و صریح آیت الله آملی لاریجانی در موضوعات مختلف ملی و بین‌المللی خصوصا موضوع فتنه از نکات مثبت عملکرد وی در دوره تصدی بر قوه قضائیه است.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ، بهار و لالجین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ابقای" آیت الله آملی لاریجانی" بر ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: مواضع  روشن و صریح آیت الله آملی لاریجانی در موضوعات مختلف ملی و بین‌المللی خصوصا موضوع فتنه از نکات مثبت عملکرد وی در دوره تصدی بر قوه قضائیه است.   
   
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، افزود: همچنین نگاه فقیهانه آیت‌الله آملی لاریجانی نسبت به مسائل قضایی و تلاشی که برای اصلاح نظام قضا به صورت ریشه‌ای مورد پیگیری قرار گرفته و پیگیری وی بر جاری شدن این اصلاحات از دیگر نکات مثبت عملکرد آیت‌الله آملی لاریجانی بر ریاست قوه قضائیه است.   
 
پورمختار عزم جدی آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی را از دیگر نکات مثبت بارز عملکرد وی خواند و گفت: امیدواریم در دوره دوم ریاست وی بر قوه قضائیه شاهد رفع مشکلات معیشتی قضات و کارکنان، اصلاح ساختار نظام قضایی و اسلامی شدن قضا باشیم چرا که آیت‌الله لاریجانی همواره به این موضوعات عنایت ویژ‌ای داشته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار