کیایی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعداد امضاء ملاک نتیجه استیضاح "فرجی ‌دانا" نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تعداد امضاء ملاک نتیجه پایانی استیضاح نیست گفت: نحوه بیان و دفاعیات وزیر و رئیس جمهور در جلسه استیضاح مهم است و نمایندگان خانه ملت بر اساس مسائلی که در این جلسه مطرح خواهد شد، نظر نهایی خود را بیان خواهند کرد.

"مفید کیایی‌نژاد" نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد  در گفتگو   با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح "رضا فرجی‌دانا" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس، گفت: نتیجه جلسه استیضاح "فرجی‌دانا" به پاسخ وزیر و دفاعیات رئیس‌جمهور از  وزیرش وابسته خواهد بود و اینها هستند که می‌توانند در نتیجه استیضاح نقش داشته باشد.  
 
وی با بیان اینکه نتیجه استیضاح قابل پیش‌بینی نیست افزود: تعداد امضاهای که پای طرح استیضاح وزیر علوم قرار دارد، ملاک رای نهایی نمایندگان مجلس به استیضاح نبوده، چراکه ممکن است یک طرح استیضاح با داشتن 15امضا نیز سبب عزل وزیر از سمت خود شود.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نحوه بیان و دفاعیات وزیر و رئیس جمهور در جلسه استیضاح مهم است و نمایندگان خانه ملت بر اساس مسائلی که در این جلسه مطرح خواهد شد، نظر نهایی خود را بیان خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار