عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گزارشی مستند است/ به هیچ شخصیتی تعرضی نشده است

متاسفانه برخی از افراد و رسانه‌ها سعی دارند حاصل نزدیک به 2 سال کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را بر حسب جانب داری و سیاسی بازی لکه دار کنند.

زارعی عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در برخی رسانه‌ها سعی دارند حاصل فعالیت جمعی از نمایندگان مجلس  را که نزدیک به 2 سال بر روی پرونده دانشگاه آزاد فعالیت داشته‌اند را زیر سوال برده غافل از اینکه این گزارش کاملا مستند است.

وی گفت: تقریبا تمام محتوای این گزارش در جلسات مختلف به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شده است و امروز نتیجه و ماحصل جمع بندی آن در کمیسیون قرائت و رای گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اهم موضوعات اشاره شده در این گزارش برای مدت زمان نیم ساعت قرائت در صحن خلاصه شده است خاطر نشان کرد: این گزارش در محدودیت زمانی فراهم شده است و در تمام موضوعات عملکرد دانشگاه مد نظر بوده است و به هیچ عنوان به هیچ شخصیتی تعرضی نشده است حتی در برخی جهات نقاط قوت عملکرد این دانشگاه نیز عنوان شده است.

وی یادآور شد: این گزارش کاملا مستند قانونی است و به هیچ عنوان جهت گیری سوء ندارد و براساس حد و مرزهایی که در اسناد آموزش کشور سنجیده شده مقایسه و تهیه گشته است و حتی راهکارهای مناسبی هم برای برون رفت از وضعیت کنونی برای این دانشگاه نیز ذکر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار