شریک برج‌ساز "مهدی هاشمی" از اتفاقات ناگفته می‌گوید

بهشاد شریفیان در سریال "دردسرهای عظیم" در نقش شریک "مهدی هاشمی" ایفای نقش می‌کند.

بهشاد شریفیان بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاراندر خصوص نقش خود در سریال دردسرهای عظیم گفت: در این مجموعه در نقش مقصودی برج‌ساز شریک مهدی هاشمی ایفای نقش می‌کنم که طی آن اتفاقات و دردسرهای بزرگ و عظیمی به وجود می‌آید. 

وی در خصوص تفاوت این نقش با کارهای قبلی‌اش عنوان کرد: نقش مقصودی در این سریال با کارهای گذشته‌ام کمی متفاوت است چرا که فیلم‌نامه آن با آثار گذشته‌ام متفاوت و متغیر است.
 
شریفی تصریح کرد: "مهرام مهام" انتخابات درست و دقیقی دارد من هنگام رفتن جلوی دوربین استرس زیادی دارم ولی هنگامی که مهران مهام به من بگوید برو جلوی دوربین بدون استرس و با قوت قلب آن نقش را بازی می‌کنم من در خیلی از کارهایم با او مشورت می‌کنم. 

شریفی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت آب در کشورما بسیار بحرانی و حیاتی است و اسراف در زمینه آب به طور حتم ظلم در حق دیگران است من در این زمینه رعایت می‌کنم و امیدوارم مردم هم صرفه‌جویی را جزء کارهای اصلی خود قرار دهند. 

گفتنی است: سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزونیک نژاد، و تهیه کنندگی (مهران مهام و ایرج محمدی) از 25 مرداد از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. 

شایان ذکر است: مهدی هاشمی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، جواد عزتی، زهره فکور صبور، امیرغفار منش، پیمان شریفی، مریم سعادت، پرستو گلستانی،‌الناز حبیبی و از بازیگران این سریال هستند. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
این نوع تیتر زدن به نظر من برای یک سایت خبری رسمی صحیح نیست .
آخرین اخبار