معاون رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه فرش

تلاش برای بهبود موزه فرش ایران

معاون رئیس‌جمهور در دیدار با سرپرست مرکز ملی فرش ایران و در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف ایران گفت: آماده هرگونه تلاش و اخذ همکاری در ساماندهی و بهبود موزه فرش ایران هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فرش،مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با سرپرست مرکز ملی فرش ایران و در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف ایران گفت: آماده هرگونه تلاش و اخذ همکاری در ساماندهی و بهبود موزه فرش ایران هستیم.

معاون رئیس‌جمهورضمن بازدید از بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف  بر ضرورت مشارکت دولت مردان در توجه به هنر- صنعت فرش دستباف ایران تاکید کرد.
 
وی با اشاره بر وجه فرهنگی و هنری این هنر-صنعت، آمادگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را برای رفع مسایل و مشکلات این حوزه اعلام کرد.
 
حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران نیز در این دیدار ضمن تشریح چگونگی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف ایران، خواستار توجه جدی به موزه فرش ایران به عنوان اصلی ترین ویترین و شناسنامه فرش کشور شد.
 
سلطانی فر پس از بازدید از سالن های 6، 7، 27 و 38 نمایشگاه از معاونان خود خواست در روزهای آتی نشستی برای تصمیم گیری درباره چگونگی اداره و ساماندهی موزه فرش ایران با مشارکت مرکز ملی فرش ایران در محل موزه تشکیل دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، فرش ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار