سید عباس صالحی در جمع خبرنگاران:

از برگزاری مجمع عمومی مرتبط با کانون نویسندگان بی اطلاع هستم

سید عباس صالحی گفت: من از برگزاری مجمع عمومی مرتبط با کانون نویسندگان بی اطلاع هستم و در مجموع باید گفت وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی اطلاعی درباره برگزاری این مجمع نداشته است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم "17دقیقه حرف حساب با مردی که بلند فکر می‌کرد" در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه‌های امنیتی چون نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با هدف شفاف سازی امور باید در موارد مختلف زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دخالت داشته باشند و در حال حاضر دغدغه ما دخالت‌ نهادهایی است که در حوزه  امنیتی وظیفه‌ای ندارند.

به گفته صالحی امروز دولت یازدهم تعامل خوبی با سازمان‌های  امنیتی چون نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات دارند.

صالحی در بخش دیگر از سخنان خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که درباره احیای مجدد کانون نویسندگان چه نظری دارد، گفت: ارجاع خاصی درباره این کانون وجود ندارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخواهد درباره آن دخالت کند.

وی ادامه داد:‌ من از برگزاری مجمع عمومی مرتبط با این کانون بی اطلاع هستم و در مجموع باید گفت وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی اطلاعی درباره برگزاری این مجمع نداشته است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:‌ من در آغاز مسئولیت معاونت فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته‌ام که تجربه کار اجرایی در دولت نداشته‌ام و این حرف صحت دارد. زیرا عیب عمده کار اجتماعی فاصله انسان با افکار و حالات و تعلقات شخصی‌اش است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.