رئیس بیمارستان مدرس خبر داد

ارائه خدمت به بیماران در چند رشته تخصصی جدید/ تکمیل کلینیک جامع دیابت

رستمی از اضافه شدن چند رشته تخصصی جدید در درمانگاه بیمارستان مدرس و تکمیل کلینیک جامع دیابت این بیمارستان خبر داد.

 خلیل رستمی رئیس بیمارستان مدرس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، گفت: از برنامه‌های جدید بیمارستان ارائه خدمت در چند رشته تخصصی مثل ارتوپدی، نورولوژی، روانپزشکی، زنان و چشم پزشکی است که پزشکان متخصص فقط در درمانگاه‌ها به ویزیت بیماران بپردازند. 

وی با بیان اینکه حضور چنین متخصصانی در این بیمارستان بسیار الزامی است، افزود: چرا که میزان مراجعه بیماران تصادفی به اورژانس این بیمارستان بسیار زیاد است که نیازمند عمل جراحی‌های اورژانسی هستند که در زمان عمل حضور متخصص ارتوپدی و نورولوژی ضروری است، از طرف دیگر هم برخی از بیماران بستری در ICU نیازمند مشاوره فوری هستند که ما باید آن‌ها را با آمبولانس برای مشاوره به بیمارستان‌های دیگر انتقال دهیم که همین انتقالات برای خود بیمارستان و خود بیمار مشکل ساز است. 

در همین راستا چند اتاق عمل جراحی در حال بازسازی و تجهیز هستند که در فیلد جراحی ارتوپدی اورژانسی کار کنند که در حال حاضر با متخصص ارتوپدی و نورولوژی قرارداد بستیم. 

رستمی در ادامه به تکمیل کلینیک جامع دیابت در این بیمارستان اشاره و اظهار داشت: این کلینیک حدود یک سال و نیم پیش راه اندازی شده بود، اما به دلیل اینکه متخصص چشم نداشت، نمی‌توانست به طور کامل ارائه خدمت کند، بنابراین در حال قرارداد بستن با متخصص چشم هستیم تا ارائه خدمات به بیماران تکمیل شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار