غلامرضا موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم اتفاقات ناگوار گذشته سینما دوباره تکرار نشود

تهیه کننده سینما گفت: حفظ احترام سینماگران و ارتباط دو سویه از دستاوردهای این دوره است.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعیت فعلی سینما گفت:‌ امیدوارم در این دوره بتوانیم مشکلاتی که در دوره دولت نهم و دهم داشتیم را به تدریج برطرف کرده و به سمت یک سینمای ملی بدون دردسر‌های سیاسی پیش برویم.

وی درخصوص تغییرات این دوره اظهار داشت: در یک سال گذشته به طورطبیعی همه چیز با امید شروع شده،البته به گمان من برنامه‌ریزی‌های انجام شده هنوز هم به ثمر نرسیده ولی حفظ احترام سینماگران و ارتباط دوسویه، خود نیز مقوله‌ بسیار مهمی است که رعایت شده است.

وی ادامه داد: ‌قرار نیست ارتباط تنها مونولوگ باشد اما در حال حاضر تبدیل به دیالوگ شده که این موضوع خود به خود یک گام خوب است، ضمن این که ما امیدواریم به سمتی برویم که سینمای ملی ما به تدریج بتواند آن گونه که در شأن آن است خود را به مردم کشورمان نشان دهد.

"موسوی" در خصوص آینده سینمای ایران عنوان کرد:‌ آینده سینما بخشی از آرزو است که همیشه انسان برای بهتر شدن و رسیدن به آن آرزو، دعا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ به جز در یک دوره که همه چیز سینما به نابودی رفته است به طور معمول همیشه به سمت بهتر شدن پیش رفتیم. امیدوارم که دیگر اتفاقات ناگوار برای این سینما رخ ندهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.