اصفهان/

68 هزار کلاس اولی در استان اصفهان به مدرسه می روند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: زنگ شکوفه ها با حدود 68 هزار دانش آموزش ابتدایی در اصفهان نواخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، رحیم محمدی در نشست خبری افزود: باتوجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید و اینکه اصفهان خط مقدم ایثار و شهادت است ، در 40 منطقه آموزش و پرورش استان زنگ ایثار و مهر نواخته می‌شود.

وی افزود: زنگ ایثار و مهر در یکی از مدراس اصفهان که مردم آن منطقه حدود 234 شهید را برای حفظ انقلاب اسلامی اهدا کردند با حضور استاندار اصفهان به صدا درمی‌آید.

وی ادامه داد: امسال 68 هزار کلاس اولی در استان به مدرسه می روند . 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: محمدی با بیان اینکه دستور العمل های لازم برای پروژه مهر در استان اصفهان انجام شد گفت: معلمان و دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید آماده اند.

وی با بیان اینکه در ستاد مهر استان اصفهان برای 50 هزار معلم برنامه ریزی شده است اظهار کرد: در این راستا 750 هزار دانش آموز نیز ثبت نام سازماندهی و کلاس بندی شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداران براساس دستور وزیر کشور موظف به ستاد استقبال مهر هستند، گفت: برای اولین بار است که این اتفاق می‌افتد.

محمدی، ابراز امیداوری کرد: امسال سال تحصیلی با شکوه و خاطره انگیزی برای دانش آموزان رقم بخورد

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، کلاس ، اولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.