مراقب باشید معتاد نشوید؛

2048، یک بازی اعتیاد آور برای ویندوزفون + لینک دانلود

یکی از بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور ویندوزفون در سبک بازی با اعداد 2048 است. 2048 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور ویندوزفون در سبک بازی با اعداد 2048 است. 2048 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در نگاه اول به نظر ساده و آسان به نظر می‌رسد اما زمانی وارد بازی شوید متوجه می‌شوید که بازی کردن با این اعداد آسان نخواهد بود. البته این ویژگی را بیشتر بازی های فکری دارند. اگر شما به بازی های فکری و پازل های اعتیادآور علاقه دارید 2048 بهترین گزینه پیش روی شماست.

  

محیط بازی 2048 یک جدول 4×4 است که از گوشه های مختلف آن توان های مختلفی از 2 ظاهر می شود؛ شما هم باید اعداد مشابه را به هم وصل کنید تا به 2048 یعنی توان 11 عدد 2 برسید. بازی از یک فرمول ریاضی خاص بهره می برد که همین آن را جذاب تر می کند. این بازی توسط یک برنامه نویس جوان ایتالیایی نوشته شده و نیازی به اینترنت ندارد. به نظر ساده می آید ولی به همین سادگی هم نیست! نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید!

حجم این بازی 1 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا بازی دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " 2048" در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.




قابل اجرا در ویندوز فون 7.5 , 8 , 8.1


گزارش از حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۰:۴۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
با سلام ،
ابتدا خدمتتان عرض کنم که با رسیدن به 2048 بازی تمام نمیشه بلکه باید دو تا 2048 درست کنی و به هم برسانی تا نتیجه 4096 بشود دوم علاوه بر جدول 4 در 4 که بسیار مشکل است جدول 5 در 5 هم دارد من این بازی را نصب کردم بازی بسیار فکری و اعتیاد اور است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
لطفا برای ویندوز7 بازی های کم حجم بیشتری بگزارید
آخرین اخبار