سردار دهقانی در جمع خبرنگاران؛

سفر به روسیه و چین در راستای افزایش توان دفاعی/سفرهای خارجی تفاهم و مشارکت در عرصه دفاع منطقه‌ای را فراهم می کند

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سفرهایی که به چین و روسیه انجام شده در راستای هم افزایی و افزایش توان دفاعی کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار ناصر دهقانی معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبابی نیروهای مسلح در حاشیه‌ی یادواره‌ی شهدای صنعت دفاع در جمع خبرنگاران گفت: آغاز تجاوز ارتش عراق به جمهوری اسلامی اگرچه آغاز یک تجاوز همه جانبه بود، اما با آغاز دفاع مقدس و تفع از ایدئولوژی اسلامی همراه بود.

وی افزود: آغاز دوران مقاومت و پایداری در ایام دفاع مقدس نمایش دفاع از موجودیت و ارزش‌های اسلامی بود.

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تبلیغات در این ایام نمایش قدرت و دستارودها و یاد  هشت سال دفاع مقدس زمینه های افتخار و بالندگی است و آموزش روشی است که مقاومت و ایستادگی در آن نهادینه شده است.

وی افزود: اگر اتفاق مشابهی بیافتد، با تأسی از الگوی سلحشوران در دوران دفاع مقدس توان و نمایش قدرت را برای مبارزه با دشمنان خواهیم داشت.

سردار دهقانی با اشاره به مقاومت ملت ایران و ایستادگی با امکانات بسیار کم در دوران دفلاع مقدس افزود: امروزه پتانسیل و توان بیشتری برای مقاومت در برابر دشمنان وجود دارد.

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره‌ی دیپلماسی دفاعی تصریح کرد: بخشی از توانمندی دفاعی کشور توان تسلیحاتی، بخشی دیگر توان رزمی و بازدارندگی و بخشی دیگر در رفع مشکلات و سوء تفاهمات است و با سفرهای خارجی ایجاد تفاهم و مشارکت در عرصه دفاع منطقه‌ای فراهم می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سفر به روسیه و چین که در گذشته انجام شده است،‌ در راستای ایجاد توانمندی دفاعی و تبادل تجربیات و هم افزایی در توان دفاعی و افزایش توان دفاعی انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، دفاع ، سازمان ، عقیدتی ، توان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار