سردار همدانی:

ایجاد جنگ شیعه و سنی توطئه استکبار جهانی است/ مبارزه با تروریسم دروغ بزرگ آمریکاست

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مبارزه با تروریسم یکی از دروغ‌های بزرگ آمریکاست و ما می‌بینیم در استان رقه که سلفی‌ها مسلطند آمریکا قبل از بمباران به سلفیون اطلاع می‌دهد و داعش آن مکان‌ها را تخلیه می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار "حسین همدانی" مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم تجدید میثاق با شهدای آماد و پشتیبانی سپاه که در قطعه 29 بهشت زهرا(س) برگزار شد با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی در سرزمین‌های اسلامی گفت: دشمن به دنبال القای جنگ مذهب علیه مذهب است و سلفی‌ها از همین شیوه استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به نقش دروغین آمریکا در مبارزه با تروریسم افزود: در استان رقه که سلفی‌ها مسلطند آمریکا قبل از بمباران به سلفیون اطلاع می‌دهد و داعش آن مکان‌ها را تخلیه می‌کند.
 
سردار همدانی گفت: کوفی‌عنان وقتی در خصوص مسئله سوریه به محضر رهبری رسید رهبری به او فرمودند: شما به کشورهایی که سلاح می‌دهند بگویید سلاح ندهند و مرزهای خود را به روی تروریست‌ها ببندند در این شرایط قطعا مشکل سوریه حل خواهد شد.  
 
مشاوره فرمانده کل سپاه با اشاره به بهانه دروغین آمریکا برای مبارزه با تروریسم افزود: موشک‌ها و تسلیحات مدرنی که به دست گروه‌های تروریستی می‌رسد از کارخانه‌های آمریکایی و غربی می‌آید.  
 
سردار همدانی با اشاره به هشدار رهبری انقلاب درخصوص فتنه‌انگیزی در جهان اسلام اضافه کرد: در سوریه فقط یک درصد شیعه وجود دارد و 100 هزار کشته در سوریه اهل سنت هستند و شعار جنگ شیعه و سنی القای استکبار جهانی است.
 
وی گفت: امروز گروه‌های تروریستی تکفیری به نام قرآن و به نام اسلام سر می‌برند و بصیرت ندارند. مفتی اهل سنت در خطبه گفته بود که مگر از جنازه من رد شوید که حرم حضرت زینت(س) را منهدم کنید که توسط تکفیری‌ها به شهادت رسید.  
 
سردار همدانی با اشاره به دشمنی ادامه‌دار آمریکا از گذشته تاکنون تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال این است که با شهدا و در کنار شهدا بجنگد، با تأسی از دوران دفاع مقدس که دوران سازندگی و تربیت نیروی انسانی بود می‌توانیم پیروز شویم.
 
وی با اشار ه به حرکت پرشتاب کاروان انقلاب تصریح کرد: رزمنده امروز باید بصیرتش از گذشته بیشتر باشد زیرا دشمنان از حربه‌های مختلف برای ضربه‌زدن به اسلام استفاده می‌کنند.  
 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات روانی سنگین گروه تروریستی داعش افزود: داعشیان مانند مغول‌ها با وحشی‌گری سعی در ارعاب دارند و این‌گونه می‌شود که قبل از ورود به موصل و رقه این دو شهر سقوط می‌کند.  
 
وی در پایان با اشاره به وجود جوانان غیور در اقصی نقاط کشور برای دفاع از میهن تصریح کرد: اخباری رسیده بود که داعش به مرز نزدیک شده است و جوانان در کرمانشاه با تمام توان اعلام آمادگی برای مقاومت کردند و این متأثر از فرهنگ مقاومت و شهادت است و امروز تا شهدا و خانواده آنها را داریم کشور بیمه است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اموات ، شهدا ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار