شماره ۷۶؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۷/۱۱

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

برای رایانه؛
ایشون دکترای وایمکس از دانشگاه دریچه فناوری اطلاعات دارند و می‌توانند تمامی مشکلات وایمکس شما را حل می‌کنند تا بهتر بتوانید از دنیای اینترنت لذت ببرید!
فرض کنید در زمانی که شما نیاز مبرم به استفاده از اینترنت دارید کارشناسان واحد پشتیبانی بدلیل نامناسب بودن زمان (ساعت ۲۲:۰۰)، نبود امکانات، تعدد مشترکانی که مودم (ارتباط اینترنتی) آنها دچار مشکل شده نمی‌توانند به تعهدات خود به موقع عمل کنند، چه خواهید کرد؟ یا از انجام کار پشیمان می‌شوید یا به دوستان و یا آشنایان مراجعه می‌کنید و یا لحظات پر استرسی را برای درست شدن مودم خود می گذرانید؟ در ضمن شما سرویس وایمکس را با صرف هزینه زیاد، نسبت به سایر سرویس‌ها (که البته با توجه به کیفیت وایمکس بسیار ارزشمند است) تهیه نموده‌اید و بدون اطلاع از وضعیت سلامتی سخت افزاری و سایر پارامترهای نرم افزاری از آن استفاده می‌کنید که این امر موجب کاهش عمر مفید دستگاه شما و همچنین کیفیت یا همان سرعت اتصال به اینترنت می‌شود.

 

 


 

کاملا رایگان؛
نرم افزار oCam ابزاری رایگان، کم حجم و البته کاربردی برای تهیه عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ رایانه است. این ابزار محیط کاربری ساده‌ای دارد و بیشتر برای کسانی که به آموزش نرم افزارهای رایانه‌ای می‌پردازند مفید است، چرا که حجم کمی دارد و کاربران می‌توانند به سادگی آن را دانلود کنند و شروع به ضبط تصاویر و فیلم‌های با کیفیت کنند. ناگفته نماند که oCam حجم فوق العاده کمی نسبت به نرم افزارهای مشابه خود دارد.

 

 


 

برای رایانه؛
XnView جزو چند نرم افزار برتر و محبوب در زمینه نمایش و ویرایش حرفه ای تصاویر است که ابزارهای نمایشی و ویرایشی فوق العاده منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می دهد. شاید باورتان نشود ولی این نرم افزار کم حجم از 400 فرمت گرافیکی و عکس برداری پشتیبانی می کند و یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت برنامه پشتیبانی از اکثر فرمت های موجود است. البته ویژگی اصلی نرم افزار امکان ویرایش دسته ای تصاویر است، برای مثال شما می توانید به طور همزمان اندازه 1000 عکس را تغییر دهید یا بر روی آن ها نوشته اضافه کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تبدیل فرمت تصاویر به 50 فرمت رایج دنیا، امکان تنظیم نور و رنگ بندی تصاویر، قابلیت مقایسه تصاویر با یک دیگر و ... اشاره کرد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و برای کار با نرم افزار نیاز به آموزش خاصی نیست.
 

 


 

برای رایانه؛
مهم ترین اطلاعات هر رایانه فایل های موجود در آن است، برای افزایش امنیت فایل ها در برابر دسترسی سایر افراد می توانید به صورت جداگانه بر روی هر یک از آن ها رمز عبور قرار دهید. این برنامه Advanced Encryption Package Pro از الگوریتم های قدرتمندی برای رمزنگاری فایل های مورد نظر استفاده می کند، در ضمن نرم افزار قادر است به گونه ای رمزگذاری کند که بتوان فایل های رمزگذاری شده را با برنامه های دیگر نیز اجرا کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از هارد دیسک های جانبی و فلش ها، کاهش حجم فایل ها با فشرده سازی، استفاده از قدرتمندترین الگوریتم های رمزگذاری و ... اشاره کرد. نرم افزار برای افزایش امنیت و راحتی کاربر از 17 الگوریتم پیچیده استفاده می کند، که شما به آسانی می توانید در محیط کاربری آن فایل ها را رمز نگاری یا رمزهای آن ها را حذف کنید.
 

 


 

برای ویندوز؛
از دلایل عمده و اصلی ویروسی شدن رایانه ها اتصال کارت حافظه های قابل حمل از طریق پورت های usb است، برای این که از این امر جلوگیری کنید و پورت های usb را ایمن کنید، می توانید از نرم افزار MCShield بهره ببرید. کافیست که برنامه را بر روی رایانه خود نصب کنید تا در هنگامی که حافظه های جانبی را به رایانه خود متصل می کنید، آن ها را از لحاظ امنیت و وجود فایل های مخرب بررسی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در شناسایی فایل های مخرب و پشتیبانی از جدیدترین ویروس های شناسایی شده، رابط کاربری آسان و بهینه سازی شده، ارائه لیست از وضعیت هر اسکن و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای و کم حجم برای ویرایش تصاویر و تغییر فرمت آن ها هستید، دریچه نرم افزار قدرتمند Image Tuner را به شما پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایز تصاویر را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید یا این که فرمت تصاویر دیجیتالی اعم از jpg ،bmp ،png و ... را به یکدیگر تبدیل کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و دیجیتالی، محیط کاربری ساده، ابزارهای ویرایشی کاربردی و ... اشاره کرد. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود بر روی تصاویر مورد نظرتان Watermark قرار دهید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و برای کار با آن نیاز به آموزش خاصی نیست.
 

 


 

برنامه ای قدرتمند برای بررسی وضعیت امنیتی ویندوز؛
شاید یکی از سوال هایی که در ذهن تمامی افراد وجود داشته باشد، این است که امنیت رایانه ام در برابر نفوذ هکرها و فایل های مخرب چقدر است؟ برای این که از میزان کارایی امنیتی ویندوز رایانه خود مطلع شوید، باید این برنامه Microsoft Baseline Security Analyzer را که توسط مایکروسافت ارائه شده است را بر روی سیستم خود نصب کنید. برنامه با ارزیابی نرم افزارهای امنیتی و نصب شده بر روی رایانه می تواند به شما بگوید که تا چه حدی ویندوز رایانه تان در برابر نفوذ افراد غیر مجاز کارایی دارد. از بخش هایی که برنامه به صورت تخصصی تنظیمات آن ها را بررسی می کند باید به مواردی چون: مرورگرهای اینترنت، مایکروسافت آفیس، تحلیل هسته ی درونی ویندوز و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه و اندروید؛
Skitch نرم افزاری است کاربردی با محیط کاربری زیبا و جذاب که امکان قرار دادن واترمارک، برای جلوگیری از کپی رایت‌های غیرمجاز را فراهم می‌کند و از فرمت‌های رایج تصویری همچون JPG ,PNG ,BMP ,GIF و TIFF پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این نرم افزار قابلیت عکس برداری از صفحه نمایش و ویرایش تصاویر را به صورت ساده را برای شما میسر می‌سازد و شما می‌توانید تصاویر دلخواه‌تان را ویرایش کنید و بعد اگر از تصاویر خوشتان آمد آن را توسط همین نرم افزار با یک کلیک در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 


 

برای رایانه؛
امروزه کودکان همانند بیشتر افراد جامعه نیازمند استفاده از رایانه و اینترنت هستند، حال برای نظارت و مراقبت از کودکان هنگام کار با رایانه نرم افزار Salfeld Child Control می‌تواند خیلی مفید و کاربردی واقع شود. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که والدین می‌توانند برای کودکان خود میزان دسترسی به بخش‌های مختلف رایانه را تعیین کنند، نرم افزارها و بازی‌های مد نظر را مسدود کنند تا قابل اجرا نباشد و یا کلمات خاصی را برای جستجو فیلتر کنند.

 

 


 

برای رایانه؛
در حال حاضر ویندوز 7 بیشترین گستردگی و استفاده را در میان کاربران ایرانی دارد و برای استفاده بهتر از امکانات و ویژگی های مدیریتی آن دریچه یک نرم افزار همه کاره برای شما آماده کرده است. شما با استفاده از نرم افزار Windows 7 Manager می توانید کارهایی چون: بهینه سازی، مشاهده اطلاعات سیستمی، پاک کردن فایل های اضافی، افزایش امنیت ویندوز و ریجستری، تصحیح عملکرد شبکه و ... را انجام دهید. نرم افزار معرفی شده 30 ابزار حرفه ای و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از ابزارهای موجود امنیت، سرعت، کارایی و ... رایانه را افزایش دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: عیب یابی کامل ویندوز، مدیریت ارتباط شبکه، حفظ امنیت رمزهای عبور و ... اشاره کرد.
 

 


 

پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛
برنامه Notepad ابزاری کم حجم می‌باشد که در تمامی نسخه‌های Windows Microsoft موجود است، اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن‌ها از راست به چپ می‌باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 

 


 

خیلی وقت ها ویندوز رایانه در انجام برخی از امور به مشکل بر می خورد یا آن ها را به کندی و نادرست انجام می دهد و ما هم برای این مشکل فقط تعویض ویندوز را بهترین گزینه می دانیم، در حالی که اکثر مشکلات ویندوز ناشی از وجود عیب در ریجستری آن است و می توانید با تعمیر ویندوز و به ویژه ریجستری، رایانه را به حالت عادی بازگردانید. SysTweak Regclean برنامه ای است که می تواند وضعیت ریجستری رایانه را آنالیز کند و در صورت وجود مشکل در آن، عملکرد ریجستری را به حالت اولیه باز گرداند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تعمیر و باز سازی ریجستری پس از شناسایی، استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای بهینه سازی و باز سازی، ارائه گزارش از وضعیت ریجستری و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛

مرسوم ترین روش ورود کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی به رایانه استفاده از اینترنت است، زیرا بیشتر کاربران نرم افزارها و فایل های چند رسانه ای مورد نیاز خود را از فضای مجازی دریافت می کنند. مک آفی یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین امنیت و آنتی ویروس در جهان است که محصولات این شرکت طرفداران فراوانی دارد. با استفاده از این نرم افزار McAfee SiteAdvisor کم حجم می توانید امنیت رایانه خود را در هنگام وبگردی تضمین کنید. برنامه از ورود ویروس ها، کرم ها، بد افزارها و ... که در برخی از سایت ها وجود دارند جلوگیری می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه رتبه بندی از وضعیت هر سایت، سازگار با بیشتر مرورگرها، پشتیبانی از کامل از تشخیص از اکثر بد افزارها و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه به صورت یک افزونه در مرورگرها عمل می کند.

 

 


 

سید مرتضی آوینی در شهریور ۱۳۲۶ در شهر ری به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطهٔ خود را در شهرهای زنجان، کرمان و تهران به پایان رساند. او از کودکی با هنر انس داشت. شعر می‌سرود، داستان و مقاله می‌نوشت و نقاشی می‌کرد.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
این برنامه XnSketch Pro  یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود برای خلق عکس های هنری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید عکس های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به عکس های کارتونی و هنری تبدیل کنید. در محیط نرم افزار هیچ گونه تبلیغی وجود ندارد، این ویژگی سبب می شود تا کاربر با تسلط بیشتری اقدام به تبدیل تصاویر کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود افکت های مختلف، امکان مدیریت کنتراست، محیط کاربری زیبا و ... اشاره کرد. شما می توانید تصاویر خلق شده را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 

 


 

برای گوشی های اندرویدی؛
یکی از اصلی ترین مشکلات سیستم عامل اندروید عدم پشتیبانی از فایل های فشرده و خارج کردن آن ها از حالت فشرده است. 7Zipper یک برنامه کاربردی برای کار با فایل های فشرده است و شما می توانید با استفاده از آن فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار وارد کارت حافظه تلفن همراه خود شوید و کارهایی مانند: کپی، کم حجم کردن برنامه ها، فشرده سازی، خارج کردن فایل ها از حالت فشرده و ... را انجام دهید. نرم افزار از اکثر فرمت های موجود (zip ،jar ،rar ،gz ،egg ،bz2) پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه اطلاعات سیستم مانند؛ حافظه، شبکه و باتری، امکان ویرایش تصاویر و اندازه آن ها، امکان مدیریت فایل ها به وسیله ی wifi، پشتیبانی از فایل های فلش(swf) و ... اشاره کرد.

 


 

برای اندروید؛
با توجه به متعدد بودن سرویس های ایمیل دهی و وجود حساب های کاربری مختلف در انواع سایت ها مانند: گوگل، یاهو و ... مدیریت همزمان و حرفه ای تمامی حساب های کاربری بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. با استفاده از نرم افزار ProfiMail Go – email client می توانید ایمیل های خود را به صورت حرفه ای در گوشی یا تبلت اندرویدی خود مدیریت کنید. برنامه معرفی شده جزو محبوب ترین نرم افزارهای موجود برای سیمبین و ویندوزفون است که حال می توانید نسخه اندروید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از امضا در تمامی حساب های کاربری، امکان مشاهده پیامک ها در زمان قفل بودن صفحه نمایش، امکان رمزگذاری بر روی ایمیل ها برای افزایش امنیت و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اصولا برای اجرای یک نرم افزار باید قفل گوشی را باز کرد و پس از مراجعه به منوی تلفن همراه آن برنامه را اجرا کرد و یا در کوتاه ترین روش می توان پس از باز گشایی قفل گوشی از ویجت برنامه ها برای اجرا استفاده کرد. اما این نرم افزار Knockr محیطی را فراهم می کند که حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است هم بتوانید برنامه و کارهای مورد نظرتان را اجرا کنید. روش کار نرم افزار به این صورت است که شما در محیط کاربری نرم افزار گزینه های مورد نظر خود را برای هر نرم افزار تعیین می کنید و پس از آن می توانید در زمان خاموشی صفحه نمایش هم برنامه های مورد نظر را اجرا کنید برای مثال نرم افزار گوگل کروم را به گونه ای تنظیم می کنید که وقتی دو بار پشت سر هم به صفحه نمایش ضربه می زنید، اجرا شود و سایر نرم افزار را هم می توان به این روش مدیریت کرد. البته باید توجه داشته باشید که برنامه معرفی شده فقط از صفحه نمایش OLED پشتیبانی می کند و از گوشی های معروفی که از صفحه نمایش ذکر شده استفاده می کنند باید به گلکسی S5 و موتورولا ایکس اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
برنامه ای که پیش رو دارید چکیده ای از زندگینامه و احادیث گوهر بار ائمه ی معصوم (ع) است، تا زمینه ی آشنایی بیشتر ما را با این حضرات بزرگوار فراهم کند. این اطلاعات در غالب مشخصات، زندگینامه و تعدادی از احادیث برای راحتی شما طبقه بندی شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش احادیث به همراه متن عربی، ذکر منبع تمامی مطالب استفاده شده در برنامه، دارا بودن رابط کاربری یکپارچه برای دسترسی همزمان به زندگینامه و احادیث ائمه ی معصوم (ص) اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه از به خواب رفتن گوشی در هنگام مطالعه مطالب جلوگیری می کند.
 
 

 


 

بهترین و تنها برنامه شبیه ساز؛
این روزها که اجرای بازی های دیگر سیستم عامل ها در انواع دستگاه ها رایج شده است، این بار نوبت بازی کنسول پی اس پی است که بتوان آن ها را در گوشی یا تبلت اندرویدی اجرا کرد،  این برنامه PPSSPP - PSP emulator تنها و بهترین شبیه ساز بازی های پی اس پی در سیستم عامل اندروید است. برنامه اکثر بازی های کنسول معرفی شده را پشتیبانی می کند اما سرعت و کارایی آن بستگی به سخت افزار موجود در گوشی شما دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به برنامه و بازی هایی که نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، رابط کاربری یکپارچه و روان، پشتیبانی از ذخیره در کارت حافظه جانبی و ... اشاره کرد. برای اجرای بازی ها کافیست که فایل اصلی را به گوشی منتقل کنید و آن را وارد برنامه کنید.
 

 


 

برای اندرویدی ها؛
بیشتر افراد در سایت های مختلف ارائه خدمات ایمیل، حساب کاربری دارند و مدیریت یکپارچه و همزمان ایمیل ها یک مشکل اساسی است، زیرا نصب اپلیکیشن های اختصاصی هر سرویس علاوه بر اشغال کردن فضای داخلی گوشی نمی تواند کاربرد مناسب را داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار SolMail – All-in-One mail app می توانید تمامی ایمیل های خود، در سرویس های مختلف را به صورت همزمان و یکپارچه مدیریت کنید. برنامه از ایمیل های گوگل، یاهو، msn و تعدادی از سرویس های معروف پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی برای تمامی سرویس ها، امنیت بالا در مراقبت از اطلاعات شخصی، سرعت بالا در برقراری ارتباط و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه از پروتکل های معروف و رایج IMAP/SMTP/POP3 برای برقراری ارتباط استفاده می کند.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید یکی از هنجارهای ناپسند که در جامعه رواج بسیار زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا کرده ، کشیدن سیگار است. اکثر افراد به دلیل عدم آشنایی با مضرات استفاده از سیگار به سراغ آن می رود، اما این نرم افزار "سیگار و ضرر های آن" به صورت کامل شما را با معایب استفاده از سیگار آشنا می کند و دارای مطالبی مانند: اعتیاد چیست، 9 تصور غلط درباره سیگار، تاثیرات سیگار بر روی قلب، بهترین مواد غذایی برای سیگاری ها، سیگار و سرطان، ترک سیگار بدون افزایش وزن و ... اشاره کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و کاربردی، استفاده از منابع معتبر پزشکی و علمی، معرفی روش های بدون عوارض برای ترک سیگار و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
برنامه "پدر خرج" به شما این امکان را می دهد، که در محیط های گوناگونی که با دوستانتان دارای خرج مشترکی هستید روی حساب هایتان با بقیه مدیریت داشته باشید. این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارای ویژگی های کاربردی مانند: امکان ایجاد نامحدود گروه‌های خرج و امکان علامت زدن افراد استفاده کننده برای هر خرج است. که با ویژگی اول می‌توانید برنامه را برای چندین محیط (مانند سفر، اتاق‌های خوابگاهی و ...) به صورت همزمان استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ثبت اطلاعات دقیق هر فرد، قابلیت ارسال پیامک صورتحساب برای شخص مورد نظر برای تسویه حساب، امکان تعیین حساب های کاربری و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای ویندوزفون؛
Photo Grid نرم افزاری است که توسط آن می توانید از عکس های خود کلاژ شگفت انگیز ایجاد کنید. رابط کاربری ساده Photo Gridو طرح های از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، آن را به یکی از پرطرفدارترین برنامه های ساخت کلاژ برای ویندوزفون تبدیل کرده است.

 

yjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار تقویم جلالی سال 93 برای ویندوزفون همراه با امکانات فوق العاده را آماده دانلود کرده ایم. نرم افزار تقویم جلالی اولین تقویم کاملا مذهبی با پخش اذان و موذن های برتر برای ویندوزفون با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

yjc.iryjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
برای اطلاع از جاذبه های گردشگری ایران و سفر به این مناطق نرم افزار کاربردی سفر ایرانی را بر روی ویندوزفون خود نصب کنید. همیشه با فرا رسیدن ایام تعطیل خیلی از ما به دنبال مناطق دیدنی در هر استان هستیم. اگرقصد مسافرت دارید برنامه سفر ایرانی را بر روی ویندوزفون خود نصب کنید و سفر خود را با هدف شروع کنید.

 

yjc.iryjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
ضرب المثل،‌ سخن كوتاه و مشهوري است كه به قصه اي عبرت آميز يا گفتاري نكته آموز اشاره مي كند و جاي توضيح بيشتر را مي گيرد. كلمه ”مثل” عربي است و كلمه فارسي آن "متل” است. وقتي مثل گفتن صورت بي ادبانه پيدا كند آن را متلك مي گويند. البته ضرب المثل يك تركيب عربي است به معناي مثل زدن. در همه زبانهاي دنيا ضرب المثل فراوان است. بعضي از مثل ها در همه زبانها به هم شباهت دارند. هر قدر تاريخ تمدن ملتي درازتر باشد بيشتر حادثه در آن پيدا شده و مثل هاي بيشتري در آن وجود دارد. و در زبان فارسي نيز ده ها هزار ضرب المثل وجود دارد.

 

yjc.ir

 


 

تمام جاده‌های اصلی و فرعی ایران در گوشی شما؛
این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیریابی و نمایش مکان دقیق می‌باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را محبوب کرده سخنگو بودن آن و کیفیت بالای نقشه‌ها می باشد. تنها نقطه ضعف این برنامه این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و از برترین قابلیت این نرم افزار آن است که نقشه تمام جاده های اصلی و فرعی در نرم افزار موجود است.

 

yjc.iryjc.ir

 


 

برای ویندوزفون؛
رابط کاربری Phototastic، کاملا آسان و راحت است و توانایی طراحی در ویندوز 8 را دارد. برای شروع Collage را کلیک کنید. در صفحه نمایش طرح بندی کولاژ شامل انواعی از قالب ها وجود دارد که اجازه می دهد انواع عکس ها در شبکه های مختلف ایجاد کنید و حداکثر می توانید تا 25 تصویر ایجاد کنید.

 

yjc.ir

 


 

برای ios؛

شما با استفاده از این نرم افزار شما می توانید نظارت کاملی بر باطری گوشی خود داشته باشید. این نرم افزار به گونه ای است که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مصرف باطری گوشی خود را تا حد امکان کاهش دهید. نرم افزار می تواند علاوه بر کاهش مصرف باطری تلفن همراه از بیهوده مصرف شدن شارژ گوشی شما تا حد امکان جلوگیری کند.

 

 


 

برای iOS؛
شما با استفاده از نرم افزار note pad می‌توانید یادداشت ها و اطلاعات ضروری را به این نرم افزار دهید و آن را به صورت فایل عکس تبدیل کرده و ذحیره کنید. این نرم افزار به گونه ای است که می‌توانید با استفاده از انگشت خود یادداشت های خود را وارد کرده. از ویژگی های این نرم افزار پرکاربرد می توان به تغییر سایز قلم، رنگ قلم و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای iOS؛
شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید مدیرت کامل بر برنامه‌های کاری خود و همچنین کلاس‌های خود داشته باشید. دیگر نگران فراموش کردن کارهایتان نباشید. زیرا این نرم افزار به گونه ای است که با وارد کردن کار های ضروری و ساعت آنها نرم افزار کار هایتان را به شما یادآوری و البته کارهایتان را برنامه ریزی می‌کند. این نرم افزار کابردی iOS باعث می‌شود که طی هفته‌ها و روزها نموداری از کارهای انجامی به شما دهد. از ویژگی های این برنامه می‌توان به محیطی آسان زیبا و البته کاربردی اشاره کرد. این نرم افزار باعث می‌شود که رزومه ای از کار های انجامی شما را به صورت نمودار های منحنی به شما ارائه دهد.
 

 

 


 

با بیش از 120 میلیون دانلود از اپ استور؛
نرم افزار Office Suite Professional قویترین برنامه موجود برای اجرای فایل های متنی، محاسباتی و اداری است. کمتر کسی در جهان هست که با آن آشنا نباشد. در این گزارش قصد معرفی نسخه ی ios برنامه آفیس را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید، که فایل های آفیس را اجرا کنید، آن ها را ویرایش کرده و یا در صورت لزوم فایل های جدیدی را ایجاد کنید. در ضمن شما می توانید اقدام به فرمول نویسی در صفحه گسترده ی اکسل کنید، برنامه از تمامی فرمول های موجود پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان نمایش فایلهای PowerPoint، رابط کاربری زیبا وساده، پشتیبانی از زبان های زنده ی دنیا، پشتیبانی از سرورهای مجازی و ... اشاره کرد.
 
 

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۰۶:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
باسلام،لطفا فقط نرم اافزارهای کامپیو تری را نزارید برای دانلود یک سویه نباشید بقیه اگه موافقند مثبت بدن باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
من فکر میکنم گوشی خود شما ویندوز فون است چرا از اندروید چیزی نمیگذارید اين نگاه یکسویه اصلا خوب نیست ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
مثل همیشه حداقل ده تاش تکراری هست . هر کی موافقه مثبت بده