مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه کارکنان شرکت بهره ‌برداری مترو برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه کارکنان شرکت بهره‌ برداری با حضور مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، باغ موزه دفاع مقدس ميزبان تعدادي از مسئولان و كاركنان شركت بهره برداري مترو تهران بود.در اين مراسم  محسن نايبي مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در این هشت سال گفت : باید یاد و خاطره شهدا و جبهه و جنگ با زندگی روزمره ما عجین شود چرا که ما هرچه داريم به واسطه رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وي با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تصريح كرد:مسوولیت خدمت‌گذاری به مردم فرصتی  است تا تمام توان خود را برای خدمت‌گذاری به کار بگیرند.

وی یکی از شاخصه‌های مهم و اصل اساسی در دوران دفاع مقدس را معنویت رزمندگان برشمرد و خاطرنشان کرد: عامل اصلی پیروزی بسیجیان در جنگ معنویت و ارتباط با خدا بود ولیکن ارتباط با مخلوق و خدمتگزاری به آنها دومین اصل محسوب می‌شود.

گفتنی است،در طول هفته دفاع مقدس از 148نفر از ايثارگران تقدير شد و در اين جشن ده نفر به صورت نمادين از سوي مدير عامل مورد تقدير قرار گرفتند. همچنين در اين مراسم قطعه ايي به هنر نمايي حامد زماني و آيتم هاي مختلف هنري از قبيل سرود،دكلمه خواني از سوي هنرمندان اجرا وخاطرات جنگ توسط تني چند از ايثارگران بازگو شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع مقدس ، کارکنان ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار