برای ویندوزفون؛

با این برنامه آیت الکرسی همیشه همراه خود داشته باشید + دانلود

نرم افزار جامع آیت الکرسی به ضمیمه ترجمه فارسی، انگلیسی با قرائت صوتی و فواید و فضایل آیه شریفه را روی ویندوزفون خود دانلود کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیت الکرسی آیه 255 از سوره بقره است و بنابر احادیث و روایات برکات زیادی در خواندن این آیه از قرآن وجود دارد. رسول اکرم در خصوص این آیه فرموده اند: هركس آیه الكرسی را بعد از هر نماز واجب بخواند نمازش قبول درگاه حق می گردد و در امان خدا باشد و خداوند او را از بلاها و گناهان نگه دارد.  آنچنان که آمده است که رسول اکرم (ص) در هنگام خواندن آیه الکرسی تبسم می کردند و می فرمودند: آیه الکرسی گنج بزرگ و رحمانی است که زیر عرش (همان کرسی) به من نازل شد و نیز در روایت آمده است که هنگام نزول آیه الکرسی هزار فرشته تا رسیدن به پیامبر (ص) این آیه مبارک و عظیم را همراهی می کردند.

yjc.ir

امام محمد باقر از امير المومنين (ع) روايت فرموده: هنگامي كه آيت الكرسي نازل شد رسول خدا (ص) فرمود آيه الكرسي آيه اي است كه از گنج عرش نازل شده و زماني كه اين آيه نازل گشت هر بتي كه در جهان بود با صورت به زمين خورد. در اين زمان ابليس ترسيد و به قومش گفت: امشب حادثه اي بزرگ اتفاق افتاده است باشد تا من عالم را بگردم و خبر بياورم. ابليس عالم را گشت تا به شهر مدينه رسيد مردي را ديد و از او سوال كرد: ديشب چه حادثه اي اتفاق افتاد مرد گفت رسول خدا فرمود: آيه اي از گنج هاي عرش نازل شد كه بت هاي جهان به خاطر آن آيه همگي با صورت به زمين خوردند. ابليس بعد از شنيدن حادثه به نزد قومش رفت و حادثه را به آن ها خبر داد.

yjc.ir

ترجمه فارسی، فواید و فضائل آیه شریفه، صوت زیبای استاد سعد الغامدی و قابلیت انتخاب فونت و اندازه آن، اضافه شدن زبان انگلیسی، طراحی جدید برنامه به همراه افکت حرکتی، اضافه شدن اهمیت آیت الکرسی و برخی از معجزات آیت الکرسی از ویژگی ها و قابلیت های کلیدی نرم افزار آیت الکرسی می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.99 مگابایت
 • نسخه: 2.0.11.0
 • اجرا در: ویندوزفون 8 و 8.1
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مهسا
۱۵:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
هیچی
آخرین اخبار