چرا کنسرت گروه "کهت میان" لغو شد؟!

"رضا کریمی تبار" تهیه کننده‌ی گروه موسیقی "کهت میان" درباره ی دلایل لغو این کنسرت می‌گوید.

"رضا کریمی تبار" تهیه کننده ی گروه موسیقی "کهت میان" در گفت و گو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درباره ی لغو کنسرت این گروه گفت: متاسفانه در آخرین ساعات اداری هفته جاری از برگزاری تمدید کنسرت "کهت میان" در تاریخ 13 مهر 1393 جلوگیری شد و تلاش های پی در پی ما نیز، در بررسی و برطرف کردن علت لغو کنسرت بی نتیجه ماند و "کهت میان" را با یک دنیا شرمندگی نزد هواداران مواجه کرد.

وی ادامه داد: لغو کنسرت "کهت میان" نه از جانب دفتر موسیقی وزارت ارشاد و نه از جانب پلیس اماکن تهران صورت گرفته و این بار در اتفاقی نادر از سوی آقای ایمانی جانشین مدیرعامل موسسه "تصویر شهر" و بدون هیچ دلیل قانونی صورت پذیرفته است.

کریمی تبار افزود: کنسرت گروه "کهت میان" در تاریخ 28 شهریور 1393 در همین مکان و در حضور "پیروز ارجمند" مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی و بدور از هرگونه تخلف و حاشیه ای برگزار شد که مورد تمجید و توجه مدیر دفتر موسیقی و هواداران این گروه قرار گرفت که باعث شد کنسرت به فاصله دو هفته در همان مکان تمدید گردد که با مساعدت و لطف دفتر موسیقی و مسئولین محترم پلیس اماکن تهران تمام مجوزهای این کنسرت تا تاریخ 02/07/1393 اخذ و از همان روز بلیت فروشی آغاز شد. و در تاریخ 10/07/1393 با وجود تمام شدن بلیت ها و با بی انصافی مسئول نام برده از برگزاری اجرا جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: حال از تمام هواداران عزیزی که از جای جای کشور اقدام به خرید بلیت نموده اند با شرمندگی تمام تقاضا دارم که نسبت به عودت هزینه بلیت خود با مراکز فروش بلیت تماس حاصل فرمایند و این اطمینان را به همه شما عزیزان می دهم که "کهت میان" به هیچ وجه با ممنوع الکاری مواجه نشده و فعالیت های "کهت میان" به زودی از سر گرفته می شود.

کریمی تبار در انتها خاطر نشان کرد: در این راستا شخص بنده بصورت قانونی پیگیری جریان را از مراجع مربوط اعم از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهم کرد تا ضررهای معنوی و اعتباری "کهت میان" بیش از این و با بی انصافی افراد غیرمسئول خدشه دار نشود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.