کفاش در افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تهران :

نگاه آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور تربیتی است / 8 سال مقاومت رزمندگان ما الگوی مبارزان عراقی و فلسطینی

رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: مناطق عملیاتی و رشادت ایثارگران، این دستاورد را نشان داده‌اند که چگونه مقاومت و 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما الگوی مبارزان فلسطینی و عراقی شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا کفاش رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در آئین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان شهر تهران که در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها بدانند که علت سفر به مناطق عملیاتی و دور شدن  از مدرسه و والدین این است که بزرگی و همت شهدا را ببینیم و مشاهده کنیم که چگونه 8 سال ملتی با دست خالی مقابل استکبار ایستادگی کرد و پیروز شد.
 
وی افزود: مناطق عملیاتی و رشادت ایثارگران و رزمندگان این دستاورد را ارائه کرد که چگونه مقاومت 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما الگوی مبارزان فلسطینی عراقی شده است.
 
رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور با اشاره به اهمیت پاسداشت خون شهدا و انعکاس مهربانی، دوستی، محبت و صمیمیت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: باید پس از بازگشت از سفر، پیام‌آور مهربانی این عزیزان باشیم.
 
وی با اشاره به رشادت رزمندگان،‌ آزادگان و دلاورمردان در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نگاه آموزش و پرورش به این حرکت ارزشمند یک نگاه تربیتی است و تأثیر این حرکت بسیار ماندگار خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار