معاون بهداشتی وزیر بهداشت در سفر به شیراز:

نحوه عملکرد بخش بهداشت و پزشکان خانواده استان فارس ارزیابی شد

دکتر سیاری گفت: شاخص‌های بهداشتی، عملکرد پزشکان خانواده، چگونگی روند ادغام خدمات جدید و شناسایی مراکز بهداشتی نمونه در استان فارس بررسی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر علی اکبر سیاری، که به منظور ارزیابی عملکرد بخش بهداشت و پزشک خانواده به استان فارس سفر کرده است، با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در این جلسه که به منظور ارزیابی عملکرد بخش بهداشت و پزشک خانواده تشکیل شد، روسا و معاونین بهداشتی دانشگاه‌های فسا، جهرم، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و دانشکده‌های پزشکی حضور داشتند. 

معاون بهداشتی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در این نشست شاخص‌های بهداشتی و عملکرد پزشکان خانواده مورد تحلیل قرار گرفت، سپس بازدیدی از مراکز بهداشتی و درمانی به منظور بررسی چگونگی روند ادغام خدمات جدید و شناسایی مراکز بهداشتی نمونه صورت پذیرفت. 

وی در خصوص بازدید از مراکز بهداشتی نمونه توضیح داد: نحوه عملکرد این مراکز که شامل کار‌شناسان مراقب سلامت خانواده، تغذیه، روانپزشکی و پزشک خانواده هستندو به صورت تیمی برای جمعیت ۵۰ هزار نفر در بلوک‌های ۸ تا ۱۲ هزار نفر در نظر گرفته شده‌اند، از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت. 

گفتنی است در این جلسه، که به ریاست معاون بهداشتی وزیر بهداشت تشکیل شد، معاون فنی معاونت بهداشت و یکی از مشاورین این حوزه و برخی مسئولین دیگر نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار