کرمان ؛

سفررئیس پژوهشکده علوم اعصاب برزیل به کرمان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از حضور رییس پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه سائو پولو برزیل در کرمان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، دکتر عباس پرداختی افزود: پروفسور کارلوس توماز قرار است 9 و 10 آبان ماه جاری در کرمان حضور یابد و از مرکز علوم اعصاب شناختی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بازدید کند.

وی تصریح کرد: این بازدید فرصت خوبی برای دانشگاه است تا در راستای ارتقاء روابط بین الملل بویژه در زمینه علوم اعصاب همکاری های خوبی را داشته باشد و توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مرکز علوم اعصاب کرمان مرکز علوم اعصاب شناختی را پایه گذاری و از سه سال پیس فعالیت خود را با عقد تفاهم نامه ای با موسسهRikenژاپن آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مرکز علوم اعصاب شناختی کرمان در این تفاهم نامه در زمینه علوم اعصاب شناختی که رفتار حیواناتی مانند میمون را مورد بررسی قرار می دهد و انواع داروها، تاثیر آموزش بر رفتار و بیماری های سیستم اعصاب مرکزی را می شود در این مدل کار کرد و در این راستا موسسهRikenمعادل 200 هزار دلار قفس و تجهیزات مانیتورینگ میمون را ارسال کرده است.

مرکز علوم اعصاب شناختی در ابتدای جاده هفت باغ کرمان راه اندازی شده است.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: علوم ، اعصاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.