دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرب‌الاجل شرکت ملی گاز ایران به جایگاه‌دارن CNG/ عدم توانایی جایگاه داران در باز پرداخت بدهی ها

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG از ضرب الاجل شرکت ملی گاز ایران برای پرداخت قبوض جایگاه‌دارن در ظرف یک هفته خبر داد و گفت: تا زمانی که سامانه هوشمند سوخت در جایگاهها نصب نشود امکان پرداخت ضرب الاجل توسط جایگاه‌داران امکانپذیر نیست.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص قبوض گاز جایگاه‌داران اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در گذشته مهلت سه دوره ای را برای جایگاه‌داران CNG اختصاص داده بود اما با ورود مدیر جدید شرکت گاز این مهلت سه دوره‌ای به یک هفته تقلیل پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این موضوع به شدت جایگاهداران را با فشار مالی مضاعف مواجه ساخته  به طوری توان پرداخت بدهی خود را ندارند.

دادرس با تاکید براینکه وزارت نفت بایستی در این زمینه تدبیری بیندیشد افزود: این مهلت یک هفته‌ای باعث می شود که در طی هفته دو یا سه روز با قطعی گاز در جایگاهها مواجه شویم.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG گفت: تا زمانی که سامانه هوشمند سوخت در جایگاهها نصب نشود امکان پرداخت ضرب االاجل توسط جایگاه‌داران امکانپذیر نیست.

وی افزود: دولت باید نسبت به بسته حمایتی یرای توسعه جایگاه‌ها به جهت فضاسازی و امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه‌ ویژه‌ای داشته باشد این موضوع برخلاف سیاست وزارت نفت بوده و باعث تعطیلی جایگاههای CNG در کشور شود.

دادرس خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا  انشعاب گاز را قطع نمی‌کنند شرکت ملی گاز ایران باید در این خصوص تجدید نظر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار