کریمیان در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌ دانشگاه علوم پزشکی کردستان

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در صدر آمار کشوری بوده به طوریکه رتبه اول را در میان تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 آبان)  در تذکر شفاهی ضمن محکوم کردن جنایات تروریست‌های داعش در عراق و سوریه و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم کرد شنگال و کوبانی، گفت: مقاومت شیرزنان و شیرمردان این دیار در مقابله با تروریست‌ها و حامیان ترور از جمله دولت ترکیه  تحسین برانگیز است.

وی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان، گفت: برخوردهای سلیقه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دولت یازدهم و صدور حکم اخراج برای قریب به 300 نفر از پرسنل خدوم، زحمت‌کش و با سابقه با این آمار بالای بیکاری در استان کردستان و کمبود نیرو در بخش سلامت، ‌بهداشت و درمان جای تاسف دارد.
 
وی تصریح کرد: بنا بر اطلاعات به دست آمده از استان، برخوردهای سلیقه‌ای در گزینش‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در صدر آمار کشوری بوده به طوریکه رتبه اول را در میان تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی به خود اختصاص داده است، حال جای این سوال باقی است که این معضل چه زمانی رفع خواهد شد؟
 
وی همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: علت تاخیر در ابلاغ طرح جامع و تفصیلی شهرهای مریوان، ‌سقز، بانه و سنندج چه بوده و چرا این طرح در بلاتکلیفی به سر می‌برد؟
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان مریوان و سروآباد نامناسب بوده و نیازمند رسیدگی جدی است.
 
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس همچنین با اشاره به وعده داده شده به مردم این منطقه برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری، گفت: مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد بی‌صبرانه منتظر تحقق وعده رئیس جمهور هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.