فریاد شیران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دایی باید به گذشته خود نگاهی بیندازد!/مایلی‌کهن برنده این حکم است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مایلی کهن آدم جسور و نترسی است که حرفهایش را دلسوزانه و با قاطعیت کامل می‌زند و اگر وی نبود امثال دایی در فوتبال مملکت حضور نداشتند و اسطوره نمی‌شدند.

ناصر فریادشیران در خصوص حکم حبس مایلی کهن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک تمام کسانی که مایلی کهن را می‌شناسند وی را به راستگویی، حقیقت گویی، امانتداری می‌شناسند که هیچ وقت منافع خود را به منافع دیگری ترجیح نداده است و هر حرفی که زده است از سر دلسوزی بوده و هیچ گاه به نفع خود در مصاحبه‌ها حرفی نزده است.

وی در ادامه افزود: مایلی کهن یک پرسپولیسی اصیل بوده و همه می‌دانند حرفی را که زده است به خاطر حقیقت بوده و هیچ وقت از مواضعی که داشته عقب نشینی نکرده است. عقاید مایلی کهن براساس واقعیت بوده و چیزی جز حقیقت از وی شنیده نشده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد حبس 4 ماهه مایلی کهن تصریح کرد: اگر چنین حکمی صادر شده باید این حکم اجرا شود و وی طبق قانون باید به زندان برود و به قانون تمکین کند، مایلی کهن به هیچ وجه از زندان ترس و واهمه‌ای ندارد و هر جا که باشد حقیقت را ابراز می‌کند.

وی بیان کرد: مایلی کهن قدرت و نفوذی دارد که می‌تواند با استفاده از آن هیچ گاه به زندان نرود ولی او تحمل حبس را به جان می‌خرد و هیچ موقع از موقعیت و قدرتش استفاده نکرده و نخواهد کرد.

فریادشیران اضافه کرد: بدون شک شاید حکم صادر شده به ضرر مایلی کهن باشد ولی او از این حکم سود می‌برد و تمامی فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها به قداست و پاکی مایلی کهن واقف هستند و باید بگویم که وی برنده این حکم است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با رفتن مایلی کهن افراد زیادی به همراه وی به زندان می‌روند، خیلی افراد به مایلی کهن مدیون هستند و من به دایی این نکته را یاد آور می شوم که اگر کسی به گذشته‌اش نگاهی بیاندازد و ببیند در گذشته کجا بوده و الان کجا قرار دارد هیچگاه چنین اقدامی انجام نمی‌دهد. مایلی کهن آدم جسور و نترسی است که حرفهایش را دلسوزانه و با قاطعیت کامل می‌زند و اگر وی نبود امثال دایی در فوتبال مملکت حضور نداشتند و اسطوره نمی‌شدند، به نظر من حرمت استاد شاگردی باید رعایت شود، باید قدر بزرگترها را بدانیم.

وی گفت: بدون شک مایلی کهن بی گناه مطلق است، شاید رفتن وی به زندان کمک کند زندانیان بی گناه آزاد شوند و بدانید برگ برنده این حکم در اختیار مایلی کهن است.

فریادشیران در حمایت از مایلی کهن خاطرنشان کرد: بدون شک ما بطور قطع از مایلی کهن حمایت می‌کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
حرمت ها را باید خود آقای مایلی کهن حفظ کند .چون مربی دایی بوده قرار نیست تا آخر عمر دایی حرفهای بی ربط او را تحمل کند و خود جنابعالی هم احتمالا چون از سوی مایلی کهن ساپورت شده ای اینطور داد و بیداد میکنی والا دایی چه با او و چه بی او دایی می شد. و او نیز الان از پیشکسوتان و بزرگان تاریخ فوتبال ایران است . علی ایحال امیدوارم این موضوع با خیر و خوشی تمام شود و هر کسی خود را در مقام ناصح نگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
آقای فریاد شیران از یه طرف میگی حق با مایلی کهنه و ایشون عین حقیقت و راستگوییه از یه طرف میگی هرچی قانون بگه و در عین حال میگی اگه بره زندان، بیگناه و ...
بالاخره ما نگرفتیم ، تو طرفدار مایلی کهنی ، قانونی یا مخالف قانون هستی
بهرحال آقاجان من یه شهروند تو این مملکتم و با حرفت مخالفم.
دوستی که تو ازش داری دفاع می کنی هرچی دهنش در میآد تو برنامه تلوزیونی زنده و ... داره میگه. آهان هواسم نبود جسارت و شجاعت اینه، بله .
باشه از فردا هرکی تو هر مکانی و تو هر جمعی به هر شخصی که دلش میخواد توهین میکنه، اسمش رو میذاریم شجاعت، دلسوزی ، جسارت.
نه عزیز جان، من و امثال من مخالفیم و امیدوارم امثال این آدم تنبیه بشن. ولی مث اینکه فقط یک نفر کافی نیست و باید در آینده منتظر امثال ایشان و جنابعالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
خبر جالبی بود
آخرین اخبار