فریاد شیران: بازیکنان برده دلالان هستند

پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان فوتبال مانند برده‌های دلالان شده‌اند و این دلال‌ها آنها را به هر تیمی که بخواهند با قیمت دلخواه خود می‌فروشند.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با دلالی‌ در فوتبال گفت: اکثر تیم‌های فوتبال ایران را مافیای فاسد دلالی‌ می‌بنندند و حتی این دلالان نرخ بازیکنان را مشخص می‌کنند و بازیکنان مانند برده این دلالان شده‌اند که آنها به تیم‌های مختلف می‌فرستند و قیمت آنها را مشخص می‌کنند. 
 
عابدینی درست می‌گوید
 
فریاد شیران صحبت‌های امیر عابدینی را که گفته بود دلال‌ها پرسپولیس را بسته‌اند، تایید کرد و گفت: عابدینی تجربه زیادی در فوتبال دارد و با اینکه بعضی مواقع با او مخالف هستم ولی این حرفش کاملا صحیح است و دلالان در حال نابود کردن فوتبال هستند. 
 
یک دلال ده بازیکن را به تیم معروف آورده است  
 
پیشکسوت فوتبال افزود: همین فصل هم یک دلال به اسم(ر-ف) ، ده بازیکن به تیم معروف و بزرگ شهرستانی آورده و کاملا با مربی خارجی آن تیم هماهنگ است و بازیکنان را با قیمت دلخواه خودش به این باشگاه می‌آورد و  پول‌های زیادی به جیب می‌زنند.
 
فصل گذشته همین تیم شهرستانی، یک بازیکن از تیم بزرگ پایتخت و 600 میلیون هم قرار داد بست ولی سرمربی این تیم به او گفت که باید به ملوان برود ولی این بازیکن موافقت نکرد و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن حتی یک دقیقه هم در لیگ بازی نکند و تا آخر فصل فقط در تمرینات دور زمین می‌دوید و حتی اجازه تمرین با بازیکنان را هم نداشت و 600 میلیون برای دور زمین دویدن دریافت کرد.
 
وی افزود: اشتباه این بازیکن این بود که در دو فصل قبل که در تیم بزرگ تهرانی حضور داشت به وسیله یک دلال (م-ع) به این تیم رفته بود و وقتی در فصل جدید حاضر به پرداخت پول به دلال‌ها نشد، این اتفاقات برایش افتاد.
 
 فقط من و مایلی کهن منشوری هستیم
 
فریاد شیران ادامه داد: وقتی کمیته اخلاق می‌گوید که هیچ مربی منشوری نداریم پس لابد فقط من و مایلی کهن منشوری هستیم! مگر می‌شود که فساد در فوتبال نباشد اگر فساد نیست پس چرا کمیسیون اصل 90 مجلس وارد فساد فوتبال شد اگر منشوری نداریم پس این پرونده‌ها برای چه تشکیل شده است.
 
مجلس باید به مسئله دلالی ورود کند
 
 فریاد شیران در پایان اظهار داشت: داستان دلالی‌ها به این سادگی قابل حل نیست و بسیاری از بازیکنان و مربیان و حتی مدیر عامل‌ها و خبرنگاران با این دلال‌ها همکاری می‌کنند همین کسانی که کی‌روش را حمایت می‌کنند هم جزو دلال‌ها هستند.
 
 به نظر من مجلس باید به این بحث ورود کند تا حل شود دو سال پیش یک برخورد‌هایی با این قضیه انجام شد ولی با رفتن عزیز محمدی و کمرنگ شدن نقش علیپور، این قضیه کاملا فراموش شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار