آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران با اقتدا به امام‌حسین (ع) و عاشورا، راهپیمایی پرشوری برگزار خواهند کرد

یک نماینده مجلس، گفت: دانشجویان علیه ظلم خروش کردند و با همصدا شدن دولت آمریکا را زیر سوال بردند، بنابراین مردم ایران در اقتدا به امام حسین (ع) و امام راحل راهپیمایی و عزاداری‌شان را پرشورتر و پرمغزتر برگزار خواهند کرد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم لرستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و تقارن آن با عاشورای حسینی(ع)، اظهار داشت: قطع یقین هرکجا که نام حسین (ع) باشد فرهنگ ظلم‌ستیزی، خداگرایی و خدامحوری در رأس امور قرار می‌گیرد.   
 
وی، افزود: امام حسین(ع) نیز به خاطر خداوند در مقابل تمام ظلم‌ها ایستادگی کرد و امیال دنیوی را مورد توجه قرار نداد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه روز 13 آبان در نزد ایرانی‌ها یادآور ستمگری و یاوه‌گری آمریکایی‌ها است، تصریح کرد: دولت دست نشانده آمریکا در 13 آبان انسان ولایی، ظلم ستیز و عدالت محور (امام ره) را مورد تهدید قرار داد که پس از چندین سال در ذهن مردم همچنان ماندگار است.   
 
وی با بیان اینکه قیام دانش آموزان در حمایت از امام خمینی (ره) در سال 57 و کشتار وحشیانه رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پیام آور این روز است، تصریح کرد: دانشجویان علیه ظلم خروش کردند و با همصدا شدن دولت آمریکا را زیر سوال بردند، بنابراین مردم ایران با اقتدا به امام حسین (ع) و امام راحل راهپیمایی و عزاداری‌شان را پرشورتر و پرمغزتر برگزار خواهند کرد.
  
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: مردم ایران فریادهایشان همواره از گذشته تاکنون بر سر ستمگران و استعمارگران در رأس آنان آمریکا بلندتر خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار