دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور:

پذیرش بدون آزمون پیام نور تنها از طریق سازمان سنجش مقدور است/ فعالیت همزمان موسسات غیر مجاز برای فریب داوطلبان

صدر گفت: با توجه به آغاز ثبت نام جهت پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز 11 آبان ماه موسسات غیر مجاز برای فریب داوطلبان دست به کار شدند.

مهندس صدر دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون یا بدون کنکور دانشگاه پیام نور از امروز آغاز شده است، این پذیرش براساس سوابق تحصیلی و تنها از طریق ثبت نام در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

وی گفت: همزمان با آغاز ثبت نام دانشگاه پیام نور از طریق سازمان سنجش موسسات غیر مجاز شروع به تبلیغ کرده‌اند که ثبت نام در موسسه آنها به منزله پذیرش در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور است لذا این موضوع موجب سردرگمی داوطلبان شده است، در حالیکه تنها ثبت نامی به عنوان پذیرش رسمی و نهایی پذیرفته می‌شود که از طریق پرتال سازمان سنجش باشد نه از طریق موسسات خصوصی و غیر مجاز.

وی تصریح کرد: لذا توصیه اکید ما به داوطلبان این است برای کسب اطلاعات فقط به پرتال دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند و توجه داشته باشند پرداخت هزینه ثبت نام نیز اینترنتی است و فریب تبلیغات سوء این موسسات قرار نگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار