منتقمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سهام باشگاه پرسپولیس تا پایان آذرماه ارزش‌گذاری می‌شود/ بازی جام حذفی بهتر است بعد از دربی برگزار شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت خصوصی‌سازی این باشگاه گفت: صورت حساب مالی باشگاه قرار است تا 15 روز دیگر آماده شود و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار بگیرد.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: سازمان خصوصی سازی بعد از بررسی و جمع بندی صورت حساب مالی باشگاه پرسپولیس، سهام این باشگاه را تا پایان آذرماه ارزش گذاری می‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برگزاری بازی دربی در 2 آذر گفت: سازمان لیگ برتر قرار است که با شورای تامین رایزنی کند تا با برگزاری بازی دربی در دوم آذرماه موافقت کند. همچنین ما موافق برگزاری بازی دربی در دوم آذرماه هستیم.

وی درباره احتمال برگزاری بازی دربی در روز غیر تعطیل تصریح کرد: به هر حال این موضوع سیاست سازمان لیگ برتر است و ما هم باید تبعیت کنیم. اگر زمان بازی دربی در روز یکشنبه دوم آذرماه قطعی شود آن وقت ما از هوادارانمان می‌خواهیم که برای تشویق تیمشان به استادیوم بیایند.

منتقمی درباره توافق صدا و سیما و فدراسیون فوتبال بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی گفت: به نظرم هیچ تفاوتی با قبل نکرد و فقط قرار است که بازی‌ها پخش شود همچنین توافق بین دو سازمان هنوز مکتوب نشده تا ببینیم کدام طرف در مورد درصدهای توافقی درست می‌گویند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای بازی جام حذفی گفت: به نظرم بازی حذفی بهتر است که بعد از دربی انجام شود چراکه هر دو تیم با آمادگی بهتر در بازی جام حذفی شرکت می‌کنند.

وی در پایان درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعضای هیأت مدیره از جمله سیاسی مسائل مالی باشگاه را مدیریت می‌کنند تا اسپانسر جدید باشگاه معرفی شود.

انتهای‌پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار