علی جنتی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

اکران "عصبانی نیستم" به تعویق افتاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: فیلم "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان این هفته اکران نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در نمایشگاه مطبوعات؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران در خصوص اکران فیلم "عصبانی نیستم" (فیلم حامی فتنه) گفت: این فیلم این هفته چهارشنبه اکران نخواهد شد تا زمانی که من تایید نهایی آن را اعلام کنم.

وی افزود: این فیلم با اصلاحات و تایید نهایی من اکران خواهد شد.

در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر انتصاب رئیس جدید صداوسیما اظهار داشت: امیدوارم تعاملات خوبی بین وزارت ارشاد، دولت و صداوسیما اتفاق بیافتد. من محمد سرافراز  رئیس جدید سازمان صداوسیما را  از سال 61 می‌شناسم.

وی ادامه داد: وی بیش از 30 سال در حوزه برون مرزی سابقه دارند؛ محمد سرافراز آشنایی خوبی با رسانه ها داشته و فرد متدینی است.

علی جنتی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص مجوز کتاب دولت آبادی اظهار داشت: دولت‌آبادی که نباید مجوزش را از من بگیرد این موضوع به حوزه کتاب بر می گردد و من در جریان نیستم و حوزه کتاب باید این مورد را بررسی کند.

وی در پایان با اشاره به فیلم‌های حاشیه‌دار بیان کرد:  ایوبی رئیس سازمان سینمایی خودشان فیلم‌هایی را مورد بررسی قرار داده‌اند و در کل تنها فیلم "عصبانی نیستم "حاشیه‌های بسیاری داشت که باید اصلاحاتی روی آن انجام شود و خودم شخصا این فیلم را بازبینی خواهم کرد و بعد از اصلاحات در مورد اکرانش بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، ارشاد ، فیلم ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار