سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییر و تحولات در مدیریت پرسپولیس صحت ندارد/ تکلیف مدیرعامل پرسپولیس دو هفته دیگر مشخص می‌شود

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه جایگزینی خواجه‌وند به جای منتقمی گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم چراکه قرار نیست تغییراتی در مدیریت پرسپولیس رخ دهد.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برخی از رسانه‌ها شیطنت کردند و موضوع جایگزینی خواجه‌وند به جای منتقمی را مطرح کردند که این موضوع صحت ندارد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد گفته‌های کاظم پور یکی از اعضای هیأت مدیره بیان کرد: به هر حال به زودی این موضوع مشخص می‌شود که حرف‌های کدام طرف ماجرا درست است.

وی درباره تعیین مدیرعامل جدید تصریح کرد: مدیرعامل جدید پرسپولیس دو هفته دیگر مشخص می‌شود و از بین گزینه‌های مدنظر یکی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس درباره پرداخت پول به بازیکنان تصریح کرد: طبق برنامه هر هفته حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و این هفته هم طبق روال معمول پول به حساب بازیکنان واریز کردیم.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: چند بازیکن خارجی قرار است به ایران بیایند و اگر مورد تایید درخشان قرار گرفتند با آن‌ها قرارداد امضا می‌کنیم.

سیاسی در پایان درباره خداحافظی سوشا مکانی در شبکه اجتماعی خاطرنشان کرد: این موضوع کلیشه‌ای است و زیاد مهم نیست. بازیکنان تحت فشار تصمیماتی می‌گیرند و بعد منصرف می‌شوند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار