چهارمین روز تمرین تیم ملی با ترکیب کامل

ملی پوشان فوتبال کشورمان امروز تمرینات خود را برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کره‌جنوبی ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان فوتبال کشورمان امروز تمرینات خود را برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی کره‌جنوبی ادامه دادند.

تمرین از ساعت 10:30 صبح در محل کمپ تیم ملی آغاز شد.

در این تمرین تمامی بازیکنان حضور داشتند و تمرین نسبتا مفصلی را برگزار کردند. تاکید کی روش بر سرعتی بودن بازی بازیکنان  بود و ملی پوشان بیشتر اوقات تمرین را به بازی درون تیمی اختصاص  دادند.

تیم های زرد و قرمز به مصاف هم رفتند و در حین تمرین بنا به صلاحدید کادر فنی جای برخی بازیکنان تغییر می کرد.

لازم به ذکر است، تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف برای پوشش تمرین تیم ملی به کمپ آمدند.

ضمن اینکه تعدادی از تماشاگران نیز برای تماشای این تمرین بر سکوهای کمپ حاضر شدند.

ملی‌پوشان ابتدا در زمین کوچک و با توپی به اندازه توپ هندبال روپایی زدند بعد از آن به 2 دسته تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی بازی کردند.

گفتنی است، هاشم بیک زاده به خاطر مصدومیتش جدا از دیگر ملی پوشان و تحت نظر پزشک تیم تمرین می کند.

تعداد زیادی از بازیکنان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

**قوچان نژاد: همیشه مشکل کمبود بازی تدارکاتی داریم/مهم ایران است نه من

مهاجم ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان گفت: من تازه به تمرینات آمدم به هر حال خاطره خوبی از بازی مقابل کره جنوبی دارم و امیدوارم در این بازی هم موفق باشم.

رضا قوچان نژاد‌ افزود: مهم قوچان نژاد نیست بلکه مهم تیم ملی و کیفیت بازی بازیکنان تیم ملی است که بتوانیم در بازی‌های جام ملت‌های آسیا و بازی‌های تدار‌کاتی خوب کار کنیم.
 
قوچان نژاد و درباره پیش بینی‌اش از گلزنی مقابل کره جنوبی گفت: هر بازیکنی دوست دارد که در هر بازی گلزنی کند و من هم از این امر مستثنی نیستم اما باید موقعیتش ایجاد شود تا بتوانیم گل بزنم و مطمئن باشید که تمام سعی‌ام را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم.
 
مهاجم ملی‌ پوش تیم ملی گفت: ما همیشه مشکل کمبود بازی تدارکاتی داریم و در جام جهانی هم همین طور بود اما در آنجا توانستیم بازی‌های خوبی مقابل حریفان انجام دهیم و در بازی‌های جام ملت‌های آسیا همینطور خواهد بود.
 
وی بیان کرد: به هر حال ما باید تمرکزمان روی بازی با کره جنوبی باشد که بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم و آماده بازی‌های آسیایی شویم.

قوچان نژاد‌ تصریح کرد: ما نباید به بازی‌های استرالیا و ژاپن کاری داشته باشیم و خودمان  و کیفیت‌ بازیکنان خودمان نگاه کنیم به هر حال ما نباید کاری به دیگر تیم‌ها داشته باشیم و تمرکزمان‌ باید روی تیم خودمان باشد.
 
وی درباره تاکتیک تیم ملی در جام ملت‌ها به مانند جام جهانی است بیان کرد: کی‌روش باید این سوال را جواب دهد اما جام ملت‌ها با جام جهانی فرق دارد تیم‌ها در جام جهانی ایران را نمی‌شناختند و روی ما حساب باز نمی‌کردند اما الان شرایط فرق می‌کند به هر حال ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و سیستم بازی هم توسط کی‌روش مشخص می‌شود.
 
وی درباره نحوه بازی‌اش در کویت نسبت به زمان حضور در انگلیس فرق کرده بیان کرد: فوتبال انگلیس  با کویت فرق دارد فوتبال انگلیس‌ فیزیکی و سطح بالایی نسبت به فوتبال کویت دارد. به هر حال من بازیکن حرفه‌ای هستم و هر جا باشم کارم را می‌کنم.
 
قوچان نژاد در ادامه بیان کرد: همانطور که در انگلیس بازی می‌کردم در کویت هم بازی می‌کنم و همین روند را هر جا باشم ادامه می‌دهم من قصدم کمک به تیم ملی است و هر کاری از دستم برآید برای تیم ملی کشورم انجام می‌دهم.
 
قوچان نژاد‌ در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با انجام بازی‌های خوب مقابل حریفان به موفقیت برسد.

**صادقی: حیثیت فوتبال ایران به تماشاگران آن است

صادقی با آغاز تمرین تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی گفت: فکر می‌کنم امروز با نفرات کامل تمرینات خود را انجام دهیم و یک هفته خوب را سپری کنیم.

امیر حسین صادقی، عضو تیم ملی فوتبال در باره اینکه تمرینات پر فشاری انجام می‌دهند، تأکید کرد:‌تمرینات کارلوس کی‌روش همیشه جدی و پرفشار است. ما در روز اول تنها ریکاوری داشتیم و طبیعی است که برای بازی دوستانه مقابل کره جنوبی که یک هفته دیگر برگزار خواهد شد تمرینات سختی را انجام  دهیم. البته نه به این لحاظ که فشار بدنی زیادی به ما وارد شود بلکه حجم تاکتیکی بالایی خواهد بود و مجبوریم MP3 این مسائل را انجام دهیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده دیدار مقابل کره جنوبی یک پیغام مهم خواهد داشت، تصریح کرد: ما با تیم‌های آسیایی قطر،‌امارات و بحرین همگروه هستیم و فکر می‌کنم آنها در این مدت 13-12 بازی دوستانه انجام دهند اما ما تا جام ملت‌ها سه بازی داریم. در حالی که یک ماه دیگر جام ملت‌ها آغاز خواهد شد. به هر حال امیدوارم طرفداران فوتبال ایران بتوانند بازی‌های خوبی را از تیم ملی شاهد باشند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا عملکردی در خور شأن فوتبال ایران داشته باشیم.

صادقی در مورد اینکه آیا کی‌روش در خصوص تغییر تاکتیک نسبت به جام جهانی صحبتی با بازیکنان انجام داده یا خیر، تأکید کرد: نمی‌دانم چرا می‌‌گویند ما در جام جهانی تاکتیک دفاعی را دنبال می‌کردیم. ما در یک سوم دفاعی خود حضور داشتیم و منطقی هم همین بود که این کار را انجام دهیم. دوندگی بازیکنان به حدی بود که به اهداف خود برسیم.

وی افزود: تاکتیک زیادی هم داشتیم که در نیمه دوم روی زیرکی در ضدحملات بتوانیم موقعیت خلق کنیم که البته این اتفاق افتاد و نتوانستیم به گل برسیم. امیدوارم در جام ملت‌ها بازی‌های بهتری انجام بدهیم. وظیفه ما در این مسابقات بیشتر است و امیدوارم فوتبالی در خور شأن فوتبال ایران به نمایش بگذاریم.

مدافع تیم ملی در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت:‌فکر می‌کنم اگر بازی‌ها پخش زنده نشود تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه دیدار در مقابل کره جنوبی حیثیتی است و تماشاگران باید به ورزشگاه بیایند، گفت:‌حیثیت فوتبال ایران به تماشاگران آن است. یادم است در ورزشگاه شیرودی تماشاگران تا زمین حضور داشتند اما حالا به خاطر یکسری مسائل اجتماعی و فشارهایی که وجود دارد و همچنین جوی که در ورزشگاه‌ها به وجود آمده است تماشاگران کمتری در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، پزشک ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار