قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان پزشکی در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان پزشکی در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس خبر داد و گفت: وزارت علوم به تازگی سیاستی را برای برگزاری آزمون علوم پایه در نظر گرفته که مشکلات و نگرانی‌هایی را برای دانشجویان پزشکی به وجود آورده است.

"محمدحسین قربانی" سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری مشکلات دانشجویان پزشکی در کمیسیون متبوعش، گفت:  وزارت علوم به تازگی سیاستی را برای برگزاری آزمون علوم پایه در نظر گرفته که مشکلات و نگرانی‌هایی را برای دانشجویان به وجود آورده است.
 
وی با اشاره به حضور  معاون آموزشی این وزارتخانه در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: وزارت بهداشت این سیاست را مثبت و اقدامی در جهت ارتقای سطح علمی کشور می‌داند.
 
قربانی تصریح کرد: برخی از اعضای این کمیسیون خواهان برگزاری آزمون جامع علوم پایه پزشکی به شیوه گذشته هستند و برخی نیز بر این باورند که برگزاری این آزمون به صورت منطقه‌ای ممکن است در نتایج این آزمون‌ها اثرگذار باشد.
 
نماینده مردم گیلان در مجلس با یادآوری این که مسائل مرتبط با حوزه آموزش دانشگاه‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود، گفت: قرار است با کسب نظر این کمیسیون، برای رفع مشکلات دانشجویان پزشکی اقدام شود.
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات متعدد و متنوع مطرح شده در این کمیسیون درباره آزمون جامع علوم پایه مقرر شد در جلسه دیگری موضوع بار دیگر بررسی و نمرات تمامی دانشگاه‌ها برای بررسی سطح دانشجویان به کمیسیون آموزش ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار