حمایت نایب رئیس فدراسیون جودو از ملت فلسطین و مهر تأیید رئیس فدراسیون جودو بر عمل زشت داور ایرانی

داور بین المللی جودو و کوراش: رئیس فدراسیون جودو، داور ایرانی را که مسابقه نماینده رژیم صهیونیستی را در المپیک قضاوت کرده بود به مسابقات جهانی اعزام و از وی حمایت کرد.

حمید رضا جعفر داور بین المللی جودو و کوراش کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باز هم شاهد ناعدالتی از سوی رئیس فدراسیون جودو هستیم. در المپیک 2008 پکن شاهد قضاوت رئیس وقت کمیته داوران فدراسیون جودو و کوراش در مسابقه بین جودوکاران روسیه و رژیم اشغالگر قدس بودیم که در این میدان جهانی این مسابقه را قضاوت کرد که البته به دروغ از سوی مسئولین وقت اعلام شد که وی از تمام فعالیت‌ها برکنار شده ولی تمامی اهالی جودو می‌دانند که در بیشتر وقایع و مسابقات مهم داخلی و خارجی حضور دارد و حتی در مسابقات جایزه بزرگ یزد نیز حضور داشت و اکنون نام وی به عنوان داور اعزامی از سوی فدراسیون جودو در لیست اعزامی تیم ملی کوراش به مسابقات جهانی اعلام شده و هیچ مسئولی جوابگوی این عمل ننگ‌آور فدراسیون نشده است.

جعفر در ادامه افزود: آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک مدال بگیرد، آرش میر اسماعیلی در المپیک آتن با توجه به زحمات چندین ساله‌ای که کشیده بود با به رسمیت نشناختن نماینده رژیم اشغالگر خود در المپیک آتن به روی تاتامی نرفت و به خاطر همین حرکت و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بارها مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

وی تأکید کرد: چطور آقای رستگار به خود اجازه داد این داور را برای حفظ صندلی ریاست و کم کردن صدای مخالفان  به مسابقات جهانی کوراش برای داوری اعزام کند.

داور بین المللی کوراش همچنین اظهار داشت: رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش که یک ایرانی است و به تازگی با رئیس فدراسیون جودو به تعامل رسیده است آیا نمی داند که محمدرضا مینوکده در المپیک پکن چنین حرکتی را انجام داده؟ رستگار برای جلوگیری از حضور دو ورزشکار ایرانی که قرار بود برای لبنان مسابقه بدهند یک روزه به امارات رفت و این کار را انجام داد آیا نمی‌توانست با نصیرنژاد رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش رایزنی کند و این داور را به این مسابقات اعزام نکند؟ چطور رستگار که توانست با یک ایمیل حسن روشنایی را از قضاوت و آزمون داوری در تایلند برگرداند، نمی‌توانست جلوی اعزام مینوکده را بگیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

جعفر تصریح  کرد: همین داور در سالهای گذشته با نامه نگاری‌های مختلف به فدراسیون جهانی یکی ازعوامل تعلیق فدراسیون جودو بود چطور حالا نور چشم فدراسیون شده و به تمام مسابقات برون مرزی جودو و کوراش اعزام می شود. مگر داور بین المللی جهانی و آسیایی خوب دیگری در کشور نداریم که چنین افرادی اعزام می شوند.

داور بین المللی کوراش کشورمان در ادامه اذعان داشت: فدراسیون همراه این تیم سرپرست اعزام می‌کند در صورتی که این مسابقات یک فستیوال است و نیاز به اعزام سرپرست ندارد آیا بهتر نبود به جای سرپرست یک داور یا یک مربی به این مسابقات اعزام می‌شد که با کوراش آشنایی داشته باشد تا بتواند در آن جا تجربه بیشتری کسب کند که به درد کوراش کشور بخورد.

وی در خصوص داوران اعزامی به این مسابقات گفت: اگر به لیست اسامی افرادی که به مسابقات جهانی اعزام می شوند دقت کنیم اسامی نفراتی را می‌بینیم که از منتقدان اصلی این فدراسیون هستند که این نشان می‌دهد رئیس فدراسیون برای کم کردن صدای انتقادها و سفت کردن پایه‌های صندلی ریاست جدیداً به این کارها روی آورده است چون وی جایگاه خود را پس از شکست‌ها و ناکامی‌های متعدد متزلزل می‌بیند.

جعفر همچنین گفت: فدراسیون در سایت رسمی خود با افتخار نام این داور را در صفحه اول و تیتر اول قرار می دهد در صورتی که این داور، هنوز از یاد جودو نرفته است. تجلیل خوب است ولی از افرادی که برای این ملت افتخار آفریده‌اند نه کسانی که باعث سر افکندگی این کشور در مجامع بین المللی شده‌اند. آیا تجلیل از رودکی که برای این کشور افتخار آفریده بهتر بود یا بدرقه و همراهی محمد رضا مینوکده؟!

جعفر در پایان خاطرنشان کرد: آرش میر اسماعیلی خود پرچم‌دار ستیزه جویی علیه این رژیم جعلی است، چرا فردی که این رژیم را به رسمیت شناخته توسط فدراسیونی که وی نایب رئیس آن است به مجامع بین المللی اعزام می‌شود و چرا میر اسماعیلی سکوت کرده است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: وقایع ، کوراش ، آتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
چقد بی فرهنگین که ورزشو با سیاست یکی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
ایشون داور بین المللی جودو نیستن

دقت بفرمایید!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
این افراد که نظر مثبتی راجع به رژیم منحوص صهیونیست دارند باید شرمنده خون شهدا باشند.ما حتی نظر بی طرف بودن را مترود وتقبیح می کنیم چه رسدبه تمایل داشتن به رژیم اسراییل.آقای میر اسماعیلی هم باید به این مقوله وارد شودوخیلی محکم هم باید وارد شود.سکوت بی توجهی شایسته مردی چون میر اسماعیلی نیست.ایشان بدانند نام نیک فقط ماندنیست نه صندلی ومقام
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۲۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
آقای جعفر
جهت گیری های هدفدار شما بر هیچکس پوشیده نیست!! شما اگر دلسوز مردم مظلوم فلسطین بودید در راهپیمایی روز قدس به همراه جودوکاران شرکت میکردید!!! نه اینکه بخواهید از این نمد برای خودتون کلاهی درست کنید
آخرین اخبار