آلونسو، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد هیچ پیشنهادی از تیم‌های چلسی و لیورپول نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، آلونسو هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ تابستان امسال از رئال مادرید به باشگاه باواریایی‌ها منتقل شد و همه را بابت این انتخاب متعجب ساخت.

بر اساس این گزارش، آلونسو در توضیح ترک باشگاه رئال مادرید گفت: هیچ قصدی برای این کار نداشتم و اگر پیشنهاد بایرن را دریافت نمی‌کردم احتمالاً هنوز در سانتیاگو برنابئو بودم.

اما بعد از دریافت پیشنهاد بایرن مونیخ و سنجیدن شرایط، احساس کردم می‌توانم همراه با قهرمان رقابت‌های بوندسلیگا چیز جدیدی را آغاز کنم. طی این مدت هیچ پیشنهادی از سوی تیمهای انگلیسی به ویژه چلسی و یا لیورپول نداشتم.

*آلابا ژانویه به بایرن باز می‌گردد

دیوید آلابا ملی پوش اتریشی بایرن مونیخ پس از پشت سرگذاشتن موفقیت‌آمیز عمل جراحی امیدواراست در ماه ژانویه بتواند به ترکیب تیم بازگردد.
مصدومیت آلابا در روزهای نخست ماه جاری و در ناحیه زانو بوجود آمد. بازیکن 22 ساله اطمینان دارد دوران نقاهت را با موفقیت در حال گذراندن است و در همین رابطه گفت: اوضاع زانوی آسیب دیده‌ام و همچنین وضعیت روحی من در شرایط بسیار خوبی قرار دارد .

می‌توانم در ماه ژانویه به تمرینات تیم بازگردم. به نظر می‌رسد با فرا رسیدن سال نو میلادی مشکل پپ گواردیولا در رابطه با بازیکنان مصدوم یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.

گواردیولا با وجود تعداد زیادی بازیکن مصدوم اما توانست همچنان بایرن مونیخ را در صدر جدول بوند سلیگا حفظ  کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مادرید ، چلسی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار