نقل قول‌های فوتبالی؛

از نویر تا کریستین ویری

سایت فدراسیون فوتبال جهان،‌ فیفا این هفته نیز به انتشار نقل قول‌های فوتبالی چهره‌های مشهور پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فدراسیون فوتبال فیفا هر هفته به انتشار نقل قول‌های چهره‌های مشهور فوتبلی می‌پردازند که این هفته هم به تفسیل در مورد آن‌ها خواهیم پرداخت.

نویر

من مانند برخی از بازیکنان نیستم که لباس زیر بپوشم و با آن ژست بگیرم، من از فرش قرمز تنفر دارم به جای آن ترجیح می‌دهم خود را چمن سبز نشان دهم و پس از بازی نشان بدهم که تا چه اندازه نقاط عطف من در توپ گیری‌ها و کمک کردن به تیمم درخشان بوده است.

من نمی‌خواهم تماشاچیان وقتی که بازی تمام می‌شود از من فقط به عنوان یک دروازه‌بان یاد کنند، می‌خواهند به عنوان کسی یاد کنند که تلاش زیادی کرد و ریسک زیادی از خود به خرج دد تا بتواند به تیمش کمک کند.

کریستین ویری

من عاشق اینتر میلان بودم و می‌خواهم تا سر حد مرگ خود را برای پیراهن ترازوری‌ها (لقب اینترمیلان) به آب و آتش زنم، در تمرینات همیشه اول از همه می‌آمدم و به عنوان آخرین نفر زمین را ترک می‌کردم،‌ارتباطم با مورای بسیار قوی و خاص و ویژه بود،‌ ما زمان زیادی را با می‌گذراندیم و صحبت می‌کردیم و زمان‌هایی هم بود که مکالمان تا سه صبح به طول می‌انجامید.

ما در خصوص همه چیز صحبت می‌کردیم اما نقطه تاریک اینجا بود که من فهمیدم در سایه و حاشیه هستم و همه چیز در اختیار مافیا است.

روماریو

نیمار همه چیز دارد که بهتر از مسی باشد، مسی هم‌اکنون به تاریخ پیوسته است، من بر این باور هستم که نیمار می‌تواند بهتر از مسی بدرخشد، مسی تنها یک جام جهانی دیگر در پیش دارد که برای آن جانانه بجنگد و تلاش کند تا قهرمان شود. اما این در حالی است که نیمار در 3 یا 4 جام جهانی دیگر می‌تواند حضور یابد، او در تیم ملی رکوردهای من را به راحتی جابه‌جا خواهد کرد. اما شکستن رکوردهای من که به 1000 گل نزدیک شدم بسیار سخت است و هیچ کس مانند روماریو (من) نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
 
جاناتان بارنت

من اطمینان دارم گرت بیل می‌تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود او می‌تواند توپ و طلای جهان را به خود اختصاص دهد، من پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا و سانچز گفتند و آن‌ها خندیدند، اما دیگر آن‌ها در این مورد نخواهند خندید.
 
ریکاردو کورسما

کریستیانو رونالدو بهترین در جهان است و من بر این باور هستم که سایرین در پشت او قرار دارند.
 
جی‌جی ادکاچا

ما همیشه به دنبال بهره‌برداری استعدادهای ناب و فوق‌العاده هستیم، اما آن‌ها همیشه استایل یکسان دارند و در برخی موارد هم نتیجه خوبی نمی‌توان استخراج کرد.
 
روبرتو فایرمینو پس از گلزنی برای برزیل

وقتی فهمیدم به تیم ملی برزیل دعوت شده‌ام تا دو هفته از فرط خوشحالی نمی‌توانستم تا دو سال بخوابم، اما هم‌اکنون احساس می‌کنم حال که در اولین حضورم یک گل به ثمر رسانده‌ام تا یک ماه نتوانم بخوابم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نویر ، ویری ، نقل و قول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار