رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده

هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد .

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرضیه گرد در پاسخ به برخی شایعات در خصوص اخذ شهریه در مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اظهارکرد:  به منظور حُسن اجرای طرح در مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی و دستیابی به  اهداف کمی و کیفی مورد انتظار آموزش و پرورش، تیم‌های نظارت و ارزیابی در حیطه های اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس مذکور به صورت مستمر در حال پایش عملکرد معلمان، مدیران ومؤسسان توسط ادارات مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های مجری طرح می‌باشند .

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده در خصوص برخی گمانه زنی‌ها برای دریافت شهریه از اولیای مدارس مشمول طرح تأکید کرد: هیچ گونه وجهی از اولیای دانش‌آموزان مدارس دولتی مشمول طرح بسته حمایتی اخذ نخواهد شد و تأکید شده است این مدارس حق گرفتن هیچ گونه مبلغی از دانش‌آموزان را ندارند .

وی خاطر نشان کرد: باعنایت به تداوم نظارت‌های مستمر سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی تا تحقق عدالت آموزشی و اهداف طرح در این زمینه با خاطیان برخورد خواهد شد  .

گرد به اولیای دانش‌آموزان این گونه مدارس توصیه کرد: با مشاهده هرگونه تخلف بویژه مطالبه وجه در این مدارس ، مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره 3000330021 به ترتیب نام استان/شهر/ منطقه/ مدرسه و عنوان تخلف به این سازمان اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در خصوص آن صورت گیرد . 


انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس ، مشارکت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
شماگفتید ماهم باید باورکنیم! اخه دم خروسو چی جوری پنهان می کنید؟
آخرین اخبار