کریمی گفت: طبق قانون در بحث واگذاری‌ها اولویت با تعاونی‌ها است و باید تشکل‌ها و هماهنگی‌هایی انجام دهیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سید محمد کریمی ، عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران در یازدهمین نشست کمیسیون تخصصی حمل و نقل، گمرک و ترانزیت  که در اتاق تعاون مرکز برگزار شد گفت: واگذاری شرکتهای  دولتی به تعاونی ها با وجود تمام موانع و مشکلات در حال انجام است. 

وی با اشاره به تدوین بوده 94 و تدوین برنامه ششم توسعه گفت: با توجه به تدوین بودجه 94 در آینده و تدوین برنامه ششم توسعه، باید زمینه هایی فراهم شود تا موضوع واگذاری فعالیتها به بخش تعاونی در برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز لحاظ شود و این روند همچنان ادامه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران با اشاره به موضوع واگذاری شرکت حمل ونقل دریایی به بخش تعاون گفت: دراین زمینه موضوعاتی مثل دریا، نفت کش و کشتی را پیش رو داریم و باید بتوانیم زمینه حضور بخش تعاون را در این بخشها نیز فراهم کنیم.

کریمی تصریح کرد:  طبق قانون در بحث واگذاری ها اولویت با تعاونی ها است و باید تشکل ها و هماهنگی هایی انجام دهیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم چرا که دولت به تعاون اعتماد دارد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران اضافه کرد: بهتر است برای تحقق این امر شرکت های تعاونی در حوزه حمل و نقل در کنار یکدیگر قراربگیرند و یک شرکت بزرگ را شکل دهند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در این زمینه برنامه ای داریم تا از کارشناسان و دانشگاهیان استفاده کنیم تا بر ظرفیت های تعاونی های حمل و نقل تقویت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار