مرزبندی و تعیین محدوده جغرافیایی در جنوب غرب پایتخت

شهردار ناحیه 6 شهرداری منطقه 18،‌از مرزبندی و تعیین محدوده جغرافیایی شهرهای همجوار در این منطقه خبر داد.

 شهاب‌الدین زارع‌خضری شهردار ناحیه 6 منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح مرزبندی و تعیین دقیق محدوده جغرافیایی شهرهای همجوار و منطقه 18 در دستور کار شهرداری ناحیه 6 منطقه 18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح پس از هم اندیشی و نشست بازنگری دقیق مرزبندی منطقه 18 و شهرهای همجواری با حضور کارشناسان اداره کل متبوعه شهرداری تهران در منطقه 18 در دست اجرا است.

زارع خضری اظهار داشت: در این طرح با انجام بازدیدهای میدانی از شهرک‌های دانش،‌زرنان بالا و پایین بازنگری دقیق مرزبندی منطقه 18 و شهرهای همجوار انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مرزبندی و تعیین محدوده جغرافیایی ناحیه 6 منطقه 18 و شهرهای همجوار، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و بازنگری دقیق مرزبندی منطقه 18  و شهرهای همجواتر از اقدامات اجرایی این طرح است.

زارع خضری خاطر نشان کرد: بررسی  محدوده جغرافیایی ناحیه 6 و شهرهای همجوار بر روی نقشه و عکس های هوایی ، عقب نشینی و مناسب سازی سیمای ظاهری املاک واقع در اراضی کشاورزی پس از اخذ استعلام اداره جهاد کشاورزی، اجرای عملیات تعریض کمربندی اندیشه احداث باند ورودی به بزرگراه فتح و جاده قدیم کرج از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جغرافیا ، غرب ، مرزبندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار