معاون تجاری‌سازی آثار هنری حوزه هنری کودک و نوجوان:

عروسک، دفتر و کاغذهای کادو شکرستانی در صدر فروش محصولات هستند

مهدی مقامی گفت: فروشگاه شکرستان اتفاق خوبی در عرصه فرهنگی است و تاکنون عروسک، دفتر و کاغذهای کادو شکرستانی در صدر فروش محصولات فروشگاه شکرستان هستند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان؛ مهدی مقامی، معاون تجاری‌سازی آثار هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، گفت: با آنکه ما تبلیغات خاصی برای دعوت مخاطب نداشتیم اما استقبال مردم از فروشگاه شکرستان بهتر از برآوردهای اولیه ماست.

وی افزود: بیشتر محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را در فروشگاه شکرستان عرضه کرده‌ایم و با تعدادی از تولیدکنندگان لوازم‌التحریر داخلی هم در حال رایزنی هستیم تا محصولات آنها را نیز در این فروشگاه در اختیار مردم قرار دهیم. 

معاون تجاری‌سازی آثار هنری حوزه هنری کودک و نوجوان ادامه داد: تمامی کارهای فروش اعم از خرده‌فروشی یا عمده‌فروشی از طریق فروشگاه انجام می‌شود و تاکنون بیشتر مراجعین خرید عمده محصولات شکرستانی، فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کشور بودند. 

مقامی در پایان گفت: استقبال از فروشگاه‌های عرضه محصولات داخلی به دلیل نیاز و علاقه مردم کشورمان به استفاده از محصولات فرهنگی با کیفیت وطنی است. امیدواریم تجربه فروشگاه شکرستان تکثیر شده و بتوانیم به کمک دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی شعبات بیشتری از این دست فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات ایرانی داشته باشیم. 

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به جز روزهای جمعه) از ساعت 9 تا 20 برای بازدید و تهیه محصولات عرضه شده در فروشگاه شکرستان، به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره 1941 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 86034001 و 86034009 -021 تماس حاصل فرمایند.  


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار