تقدیر استاندار تهران ازسرعت عمل ناجا در برخورد با عوامل اسیدپاشی

استاندار تهران گفت: تلاش‌های فرماندهی انتظامی، افسران و نیروهای خدوم انتظامی استان تهران برای تامین امنیت جامعه و سرعت عمل در مواجهه با پدیده اخیر اسیدپاشی در تهران، قابل تقدیر است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، «سیدحسین هاشمی» امروز دوشنبه(10 آذرماه) با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص عملکرد مناسب این نیرو برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با حادثه اسیدپاشی اخیر تهران، افزود: حوادث ناگوار اسیدپاشی ماه‌های اخیر کام مردم شریف و با فرهنگ ایران اسلامی را تلخ کرده که واکنش به موقع و قاطع مسؤولین و نیروهای انتظامی و امنیتی توانست فضای آزرده جامعه را اندکی التیام بخشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار شیرین ترین میوه درخت تنومند حاکمیت و مهمترین دستاورد دولت‌هاست، اظهارداشت: تأکیدات صریح و توصیه‌های اکید در منابع وحیانی قرآن و عترت، دلیلی روشن بر این مهم است و بی شک نیل به این مقصد و مقصود با تدبیر صحیح و پایش مهربانانه فضای جامعه محقق می‌شود.

استاندار تهران در این پیام تاکید کرد: تکرار این حادثه در روزهای اخیر در تهران بزرگ، در بین آحاد مردم نوعدوست تهرانی، رنجش خاطری به بار آورد امّا با سرعت عمل و هوشمندیِ امنیت آفرینان، در کمترین زمان ممکن عوامل نا امنی به دست مقتدر قانون گرفتار و زمینه محاکمه آنان فرآهم آمد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اینجانب مراتب سپاس خود را از آن فرماندهی معزز و همچنین افسران و کارکنان نیروی انتظامی ابراز می‌دارم و ضمن آرزوی توفیقات روزافزون، دوام و توسعه امنیت ایران عزیز را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار