با حکم وزیر ارشاد؛

اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شدند

با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شدند

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حکم وزیر ارشاد اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شدند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی اکبر اشعری، همایون امیرزاده، مهدی اسماعیلی پور، محسن کاظمی، مهدی فیروزان، سیدرضا صالحی امیری، محمود آموزگار، نجفعلی میرزایی، جعفر همایی، علی اصغر سید آبادی، امیر مسعود شهرام نیا، علی شجاعی صائین و حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن احکام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:
 
نظر به اهمیت و ضرورت بهره گیری مطلوب از دیدگاه های سازنده و کارشناسانه جناب عالی در برگزاری مطلوب نمایشگاه تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی ، بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» منصوب می شوید.
 
امید است با بهره گیری از تجارب پیشین و ارائه ایده های خلاقانه مبتنی بر اهداف، رویکردها و سیاست های کلان فرهنگی نظام مقدس اسلامی به منظور بسط، توسعه و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی در انجام این وظیفه سترگ موفق و موید باشید.

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار