ابراز همدردی ونگر با برندن راجرز

آرسن ونگر سرمربی آرسنال با برندن راجرزهمتای خود در تیم لیورپول ابراز همدردی کرده و گفت: مربیان در لیگ برتر انگلیس همواره تحت سخت‌ترین فشارها قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیمهای آرسنال و لیورپول روز یکشنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که توپچی‌ها بحران ابتدای فصل را به پایان برده و پس از کسب چند پیروزی پیاپی و راهیابی به دور بعد رقابتهای لیگ قهرمانان موقعیت بهتری نسبت به لیورپولیها دارند.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال با برندن راجرز همتای خود در تیم لیورپول ابراز همدردی کرد و گفت: از سختی‌ها و روزهای ناامیدکننده در کار مربیگری آگاهی کامل دارم من نه تنها با راجرز بلکه با تمام مربیان حاضر در لیگ برتر انگلیس بابت کار دشواری که انجام می‌دهند ابراز هم دردی می‌کنم.

شغل ما ایجاب می‌‌کند به طور مداوم برای خارج شدن ازبحران تلاش کنیم البته این بخشی از شغل ما است نه همه آن زمانیکه می‌خواهید برای سالهای طولانی در تیمی حضور داشته باشید نمی‌توان همیشه برنده بود متاسفانه گاهی هم روی نوار شکست قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است لیورپول که در رقابتهای فصل گذشته از جمله 4 تیم برتر جدول بوده و در یک قدمی قهرمانی قرار داشت هم اکنون به رتبه یازدهم سقوط کرده است.

نامطمئن بودن ونگر از آینده‌کاری آنری

آرسن ونگر نسبت به چگونگی ادامه زندگی پس ازاعلام بازنشستگی اظهار نگرانی کرد و گفت: به تیری آنری بابت 2 دهه درخشش در عرصه بازی حرفه‌ای تبریک می‌گویم اما او باید بداند راه‌ دشواری در پیش داشته و حالا اگر قصد ادامه کار به عنوان مربی را دارد همه ازاو توقع تکرار موفقیتها و درخشش‌های گذشته را دارند.

ونگر در ادامه افزود: همه ما ازتوانایی و مهارتهخای استثنایی تیری انری آگاه هستیم اما اگر او بخواهد مربی شود اول باید این کار را یاد بگیرد. او انسان با استعدادی است و مطمئن هستم می‌تواند از عهده مسئولیت جدیدهم برآید ولی باید به اندازه‌ای قوی باشد که همان افتخارات دوران بازی را در سخت مربی هم تکرار کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، راجرز ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار