کلانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کسی قرار نیست جایگزین سیاسی شود/سرمربی‌گری برانکو کذب است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه مدیر عاملی نژاد فلاح گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم نژاد فلاح مدیر کل اداره تربیت بدنی استان تهران است و مشغله کاری دارد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نژاد فلاح یکی از مدیران با سابقه و کار بلد است وی مدیرکل اداره تربیت بدنی استان تهران است و به نظر نمی‌رسد با این مشغله کاری پست مدیر عاملی پرسپولیس را قبول کند.
 
کلانی درباره دستور وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره برای انتخاب مدیر عامل بیان کرد: این موضوع به ما اعضای هیات مدیره ابلاغ نشده است. باید عنوان کنم که هیچ کسی نمی‌تواند جایگزین سیاسی شود و سیاسی همچنان با قدرت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره خواهد بود متاسفانه یک سری سو تفاهم ها پیش آمده است  و مثل این بوده که وی در مسافرت حضور دارد ولی ما زمان را از دست دادیم و فقط طاهری تا زمان بازگشت سیاسی توسط هیئت مدیره انتخاب شده تا مذاکرات با بازیکنان را انجام دهد و قاطعانه می گویم مدیر عامل مشخص نمی‌شود و مدیر عامل همان سیاسی است مگر اینکه در آینده فعل و انفعالاتی از سوی وزارت خانه رخ دهد کماکان از تجربیات سیاسی در آینده نزدیک استفاده خواهیم کرد.

وی درباره شایعه سرمربیگری‌ برانکو ایوانکوویچ‌ در تیم پرسپولیس تصریح کرد: هیچ کس از اعضای هیات مدیره و مسئولان تصمیم گیرنده وزارت ورزش با برانکو مذاکره‌ای نداشتند. این موضوع باید مشخص شود که برانکو با کدام مرجعی برای قبول سرمربیگری با درست کردن این شایعات قصد بر هم زدن افکار کادر فنی باشگاه را دارند. موضوع مذاکره با برانکو صحت ندارد و درخشان سرمربی تیم است و قاطعانه کارش را انجام می‌دهد.

وی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رضا قوچان نژاد عنوان کرد: من هم شنیدم که قوچان نژاد با باشگاه الکویت فسخ قرارداد کرده است اما اطلاعی از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به قوچان نژاد ندارم به هر حال کادر فنی تیم در این خصوص تصمیم می گیرند کادر فنی لیست مورد نیاز را به کمیته فنی می‌دهد و بعد از تایید این کمیته با بازیکنان مدنظر مذاکره صورت می‌گیرد.
 
کلانی در ادامه بیان کرد: مسئله جدیدی در چند روز اخیر در باشگاه پرسپولیس رخ نداده است و موضوعات مربوط به قبل از تعطیلات است.
 
وی در مورد وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر عنوان کرد: درخشان وظیفه شناسایی نقاط ضعف پرسپولیس را دارد و چند روز قبل هم بیان کرده بود که باشگاه پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن دارد. به هر حال درخشان لیست مورد نظرش را به باشگاه می‌دهد و بعد از تبادی نظر بازیکنان مدنظرش جذب می‌شوند.

وی درباره اینکه چند بازیکن خواهان جدایی از پرسپولیس هستند عنوان کرد: این موضوع شایعه است در حال حاضر هیچ کدام از بازیکنان خواهان جدایی نیستند. بازیکنانی که شایعه شده قصد جدایی از پرسپولیس را دارند، بیان کردند که باشگاه پرسپولیس آمال و آرزوهایشان است و با تمام وجود در پرسپولیس می‌مانند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر سیاسی از زندان آزاد شود تا وضعیت پرسپولیس سر و سامان پیدا کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باید عنوان کنم طاهری به عنوان مسئول مذاکره کننده با بازیکنان در باشگاه حق امضا دارد و اطلاعات تکمیلی را سخنگوی باشگاه اعلام خواهد کرد.

کلانی در خصوص نشست امروز گفت: قرار نیست نشستی امروز برگزار شود زیرا مونسان و کاشانی در مسافرت هستند و معلوم نیست کی برمی‌گردند قرار است به برخی مشکلات پرسپولیس اشاره شود و باید عنوان کنم همه باید پرسپولیس را کمک کنند زیرا این یک بحث ملی است اعم از فدراسیون فوتبال، وزارت و سازمان لیگ به این تیم به جهت موفقیت در جام باشگاه های آسیا کمک کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد رفتن تیم به اردوی خارج گفت: مشکل مالی که برخی از بازیکنان پرسپولیس دارند که می‌توان به مشکل مالیاتی اشاره کرد باعث شده بود که این اردو صورت نگیرد ولی اگر بحث ملی باشد باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات این تیم حل شود شما نوری را مثال بزنید نتوانست تیم ملی را همراهی کند زیرا بازی تدارکاتی بود و اگر این یک تورنمنت حساس بود با توجه به حساسیت ملی سریع باید مشکل این بازیکن حل می‌شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درست است شرایطی پیش آمده است که تیم دچار مشکل شده است و به هواداران اعلام می کنم قدری تحمل کنند هواداران ما بهترین هواداران هستند که تیم با وجود مشکلات که در برخی بازی های اخیر داشت و منجر به باخت پرسپولیس گردید هواداران با دانش و شعور این تیم سعی در آرامش به تیم داشتند. و امیدواریم مشکلات حل شده و تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار